اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته نهم لیگ دسته اول فوتسال صورت می‌گیرد

فراز قم در اندیشه انتقام از بنیاد مسکن فارس

خبرگزاری فارس: تیم‌ فوتسال فراز قم فردا جمعه در دیداری مهم از گروه دوم مسابقات فوتسال لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور در خانه مقابل تیم فوتسال بنیاد مسکن فارس قرار می‌گیرد.

فراز قم در اندیشه انتقام از بنیاد مسکن فارس
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، این هفته دومین هفته از دور برگشت یا هفته نهم از مرحله گروهی مسابقات لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌‌های کشور برگزار می‌‌شود که طی آن بر اساس برنامه کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال، تیم فوتسال فراز قم میزبان تیم بنیاد مسکن فارس خواهد بود.
مصاف تیم‌‌های فوتسال فراز قم و بنیاد مسکن فارس از ساعت 15 عصر پنجشنبه ششم بهمن ماه به میزبانی شاگردان ابوالفضل ثانی در تیم فوتسال فراز قم در سالن 2 هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برگزار می‌‌شود.
در این مسابقه دو تیم در شرایطی برابر یکدیگر صف‌آرایی می‌کنند که در جدول رده‌بندی گروه دوم شرایطی کاملا متفاوت دارند، زیرا تیم بنیاد مسکن فارس با شرایطی مناسب‌تر در بالای جدول رده‌بندی گروه دوم قرار دارد و نسبتا در حاشیه امنیت است، اما تیم فراز قم وضعیت چندان مطلوبی ندارد.
تیم فوتسال فراز قم با قبول شکست سه بر صفر مقابل تیم کاوه زرند کرمان در هفته نخست، باخت هفت بر دو برابر تیم بنیاد مسکن فارس در هفته دوم، شکست سه بر صفر برابر نفت امیدیه اهواز در هفته چهارم و شکست هشت بر یک برابر تیم گاز خوزستان در هفته ششم، تاکنون چهار باخت در کارنامه دارد اما از چهار بازی دیگر خود نیز سه پیروزی و یک تساوی کسب کرده است و در آغاز نیم فصل دوم در دیداری خانگی مقابل تیم کاوه زرند کرمان به برتری پر گل پنج بر سه دست یافت.
تیم فوتسال فراز قم با اینکه هفته قبل مقابل تیم کاوه زرند کرمان با جوانان کم‌ نام و نشان و جویای نام خود بازی بسیار خوبی را ارائه کرد و دارایی‌های این تیم با تیم‌های متمولی همچون پیروزی، گاز خوزستان و بنیاد مسکن شیراز قابل مقایسه نیست، اما در دیدارهای برگشت مرحله گروهی با جذب چند مهره کارآمد از شرایط بسیار بهتری برخوردار است و تلاش می‌کند نتایج ضعیف دور رفت را جبران کند.
شاگردان ابوالفضل ثانی در تیم فوتسال فراز قم در حال حاضر وضعیت خوبی در جدول رده‌بندی گروه دوم فوتسال دسته اول باشگاه‌های کشور ندارند و در نیمه دوم جدول هشت تیمی گروه دوم لیگ دسته اول جام گرفته‌اند که می‌توانند با کسب برتری مقابل بنیاد مسکن فارس موقعیت خود را در جدول این گروه تا حد بسیار زیادی سر و سامان بدهند.
فوتسالیست‌های فراز قم پنجشنبه این هفته در دیدار خانگی خود در حالی برابر تیم فوتسال بنیاد مسکن فارس به میدان می‌روند که در دیدار رفت مقابل این تیم در شیراز با نتیجه‌ای عجیب با حساب هفت بر دو تن به شکست داده‌اند و امید زیادی به جبران و مهم‌تر از آن انتقام این نتیجه را دارند.
انتهای پیام/ی30/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول