اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر ساری خبر داد

جانمایی جدید مجسمه‌های ناپدید شده ساری در آینده‌ای نزدیک

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی شهر ساری گفت: اداره فرهنگی شهرداری برای جانمایی مجسمه‌های میدان امام (ره) از هنرمندان و خبرنگاران نظرسنجی کند.

جانمایی جدید مجسمه‌های ناپدید شده ساری در آینده‌ای نزدیک
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سیدجمال باقری ‌در جلسه علنی شورای شهر ساری اظهار کرد: بحث مجسمه‌ها جریان سیاسی نیست.
وی گفت: اتفاقی که درباره مجسمه‌‌های میدان امام (ره) افتاده دیگر قابل بازگشت نیست.
باقری تصریح کرد: اداره فرهنگی شهرداری برای جانمایی مجسمه‌های میدان امام (ره) از هنرمندان و خبرنگاران نظرسنجی کند.
وی با بیان اینکه خبرنگاران، نمایندگان افکار عمومی هستند، بیان کرد: تصمیم مدیران همواره در جهت افکار عمومی نیست و بهتر است در این زمینه از صاحب‌نظران کمک بگیریم.
باقری درباره احداث مرکز مدیریت حوزه علمیه در ساری، تصریح کرد: جمع کردن کانون‌های تصمیم‌گیری در مرکز استان به نفع مردم ساری نیست چراکه فقط بار ترافیکی را به آنها تحمیل می‌کنیم.
وی با بیان اینکه درباره احداث این مرکز، مطرح کردن این موضوع که چنانچه در ساری ساخته نشود در بابل ‌یا شهر دیگری بنا می‌شود درست نیست، ادامه داد: این موضوع حایز اهمیت نیست چراکه مازندران را یکپارچه می‌بینیم.
باقری عنوان کرد: مهم نیست این مرکز در کدام نقطه از استان احداث شود بلکه راه‌اندازی آن در درجه اهمیت قرار دارد.
دیگر عضو شورای شهر ساری نیز در این نشست، اضافه کرد: نمایندگان دولت در استان به این موضوع توجه کنند که بنا بود سایت اداری در خارج از ساری احداث شود.
مهدی رضایی فرح‌آبادی با اشاره به قدرت استثنایی دختر دانش‌آموز ساروی در بلندکردن اجسام، اظهار کرد: هیچ مرکزی برای پرورش این استعداد وجود ندارد.
وی با بیان اینکه این دختربچه و امثال این ظرفیت‌ها نباید هدر بروند، خاطرنشان کرد: با تربیت بدنی رایزنی شود تا محلی برای پرورش این استعدادها فراهم کنیم.
انتهای پیام/ج30/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول