اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راه استان زنجان:

اختصاص اعتبارات موجب اصلاح نقاط حادثه‌خیز می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس راه استان زنجان گفت: در صورت اختصاص اعتبارات بیشتر بسیاری از نقاط در استان اصلاح می‌شوند.

اختصاص اعتبارات موجب اصلاح نقاط حادثه‌خیز می‌شود

عبدالعلی رشتیانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار داشت: سه درصد آزاد راه‌های کشور در استان زنجان واقع شده‌اند.

وی با بیان اینکه یک درصد آزاد راه‌ها در کشور واقع شده‌اند، خاطرنشان کرد: آزاد راه‌های استان نسبت به سایر استان‌ها بیشتر است.

رئیس پلیس راه استان زنجان یادآور شد: بخشی از نقاط حادثه‌خیز از روی کروکی‌های تصادفات مشخص شده و نسبت به اصلاح این نقاط تلاش می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در نقطه حادثه‌خیز قره‌باغ کمتر تصادف رخ می‌دهد، خاطرنشان کرد: بروز تصادف در این نقطه مشکل ساز است.

رشتیانی تصریح کرد: سه راهی سلطانیه، سجاس، طارم، سه راهی محمود آباد، اتوبان زنجان به قزوین و اتوبان زنجان به تبریز از نقاط حادثه‌خیز استان محسوب می‌شوند.

وی با بیان اینکه برخی از نقاط حادثه‌خیز در استان شناسایی شده‌اند، افزود: برخی از این نقاط حادثه‌خیز تا کنون رفع شده است.

رئیس پلیس راه استان زنجان با اشاره به اینکه با توجه به میزان اعتبارات نقاط حادثه‌خیز رفع می‌شوند، خاطرنشان کرد: در صورت اختصاص اعتبارات بیشتر بسیاری از نقاط در استان اصلاح می‌شوند.

وی گفت: پل "قره‌بلاغ" یکی از نقاط بالقوه حادثه‌خیز استان به شمار می‌آید که به علت کم‌عرض بودن آن، شاهد بروز تصادف در این نقطه هستیم.

رشتیانی اظهار داشت: سال گذشته در ستاد مدیریت بحران استان، این موضوع مطرح شد و مقرر شده است اداره‌کل راه و شهرسازی اقدامات لازم را برای تعریض این محل انجام دهد.

وی تصریح کرد: جاده قدیم زنجان به تهران به‌عنوان یکی از نقاط تصادف‌خیز به‌شمار می‌آید که دلیل این امر، جدا نبودن مسیر رفت و برگشت است.

رئیس پلیس راه استان زنجان با بیان اینکه با اعمال قوانین جدید راهنمایی و رانندگی مردم این قوانین را به خوبی رعایت می‌کنند، گفت: دلیل عمده تصادفات به وقوع پیوسته در سطح استان، واژگونی خودرو به دلیل خستگی و خواب‌ آلودگی و همچنین انحراف به چپ و سرعت غیر مجاز گزارش شده است.

انتهای پیام/م20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول