اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مس سرچشمه با یک پیروزی شیرین در کرمان از سد راه‌آهن گذشت

ساکت الهامی به نیمکت مس سرچشمه نزدیک‌تر شد

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال مس سرچشمه موفق شد پس از هفته‌ها ناکامی با غلبه بر تیم راه‌آهن یک پیروزی شیرین را به دست آورد تا با افزایش امتیازات به عدد 17 همچنان به بقا در لیگ برتر فوتبال کشور امیدوار باشد.

ساکت الهامی به نیمکت مس سرچشمه نزدیک‌تر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، از هفته سوم مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور عصر امروز از ساعت 15:30 دیدار تیم‌های صنایع مس سرچشمه و راه‌آهن تهران در ورزشگاه شهید باهنر شهر تهران آغاز شد.

این دیدار با قضاوت شاهین حاج بابایی و با کمک آقایان محمدرضا امینی و مجید شمس برگزار شد.

رحیم مهرپیشه نیز داور چهارم این مسابقه بود.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان این دیدار با نتیجه 2 بر یک به سود تیم مس سرچشمه خاتمه پذیرفت، گل‌های مس سرچشمه در این دیدار توسط وحید علی‌آبادی و وحید سامره در دقیقه 11 و 22 وارد دروازه راه‌آهن شد و تک گل راه‌آهن را امید علی‌شاه در دقیقه 57 وارد دروازه مس سرچشمه کرد.

داور این مسابقه در این دیدار با خارج کردن کارت‌های زرد متعدد از جیبش بازیکنان خاطی دو تیم را جریمه کرد و در دو صحنه بازیکنان تیم‌های مس و راه‌آهن را از زمین بازی اخراج کرد.

حاجی‌‌بابایی در این مسابقه به ترتیب در دقایق 10، 46 و  59،  61 و 65، 76 به محمد منصوری، وحید علی‌آبادی، مسعود ابراهیمی، محسن مظفری، اویس کردجهان، علی سامره و حسن حوری از مس سرچشمه کارت زرد نشان داد ضمن آنکه وی در دقیقه 68 با نشان دادن دومین کارت زرد به محسن مظفری وی را از زمین مسابقه اخراج کرد.

حاجی‌بابایی همچنین حامد نورمحمدی از تیم راه‌آهن را با کارت زرد جریمه کرد.

وی حسین کعبی را نیز در دقیقه 21 از تیم راه‌آهن از زمین مسابقه اخراج کرد.

دقیقه 46 وحید علی‌آبادی خارج شد و مسعود ابراهیمی وارد بازی شد، دقیقه 57 محسن مظفری وارد شد و مجید باجلان از زمین خارج شد، دقیقه 71 مسلم فیروز‌آبادی وارد زمین شد و روح‌الله بیگدلی از زمین خارج شد.

حسین کاظمی دقیقه 33 خارج شد و علیرضا عباسی وارد شد، دقیقه 56 محمود آمنه خارج شد و مهرداد کفشگری جایگزین شد و دقیقه 83 ایمان رزاقی خارج شد و امیر تهمورثی وارد شد.

از حواشی این مسابقه می‌توان به داد و فریادهای علی دایی پس از اخراج حسین کعبی از زمین مسابقه و اعتراضات وی به داور مسابقه اشاره کرد.

در آخر نیمه دوم نیز حسن حوری دروازه‌بان مس کرمان به بازیکنان راه‌آهن در پشت نیمکت مس سرچشمه مشغول گرم کردن بودند، اعتراض داشت و این مسئله دقایقی موجب تعطیلی بازی شد، همچنین ساکت الهامی مربی فصل قبل تیم فوتبال مس کرمان نیز از نزدیک شاهد برگزاری این مسابقه بود.

گفتنی است شنیده‌ها حکایت از توافقات اولیه باشگاه مس سرچشمه با این مربی به منظور حضور وی بر روی نیمکت مس سرچشمه به عنوان دستیار اصغر شرفی حکایت دارد.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول