اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همسفر با دولت/15

2 نیروگاه سیکل ترکیبی سمنان و شاهرود بهره‏برداری می‏شود

خبرگزاری فارس: استاندار سمنان اعلام کرد: دو نیروگاه سیکل ترکیبی در شهرستان‏های سمنان و شاهرود در سفر دور چهارم دولت به استان سمنان در ردیف طرح‏های قابل بهره‏برداری قرار دارد.

2 نیروگاه سیکل ترکیبی سمنان و شاهرود بهره‏برداری می‏شود
عباس رهی امروز در گفت‏وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در سمنان اظهار کرد: اگر دو نیروگاه سیکل ترکیبی سمنان و شاهرود آماده نباشد، این امر بسیار مایه سرافکندگی است.
رهی ادامه داد: نیروگاه‏های سیکل ترکیبی سمنان و شاهرود هر کدام با قدرت 500 مگاوات احداث شده‏اند و از جمله طرح‏های بزرگ استان سمنان محسوب می‏شوند که امیدواریم برای سفر دولت به مرحله بهره‏برداری برسند.
وی با بیان اینکه برای مرحله نخست اجرای این طرح‏ها 350 میلیارد تومان اعتبار گذاشته شده است، اضافه کرد: جریان گاز هنوز به این نیروگاه‏ها وصل نشده است، اما می‏توان با سوخت گازوئیل آنها را به بهره‏برداری رساند.
استاندار سمنان با بیان اینکه نیروگاه‏های سمنان و شاهرود دو نوع سوخت دارند، ادامه داد: برقراری انشعاب گاز نیز در جریان اجرا قرار دارد و به طور حتم اجرایی می‏شود.
به گزارش فارس، استان سمنان و مجموعه مدیران این استان از بامداد روز گذشته در پی اعلام ناگهانی سفر هیئت دولت به سمنان در جلسات متعدد هماهنگی برگزاری این سفر حضور یافته‏اند.
استاندار سمنان ظهر چهارشنبه از سفر رئیس‌ جمهور و هیئت دولت، سه‌شنبه و چهارشنبه هفته آینده به استان سمنان خبر داده بود.
رهی اظهار کرد: سفر هیئت دولت به منظور جمع‌بندی مصوبات سه سفر گذشته هیئت دولت به این استان انجام می‌شود.
وی افزود: رئیس ‌جمهور و هیئت دولت در این سفر با مردم شهرستان‌های مختلف استان سمنان دیدار و مشکلات سفرهای گذشته خود را بررسی می‌کنند.
انتهای پیام/ی30/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول