اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تارتار: هیچ امیدی به مساوی از این مسابقه نداشتم/ اگر پولکی بودم به پیشنهاد سرچشمه پاسخ مثبت می‌دادم

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان گفت: ما هیچ امیدی به مساوی کردن نتیجه این مسابقه و کسب امتیاز از کرمان نداشتیم اما خداوند یک بار دیگر به من ثابت کرد که همه چیز تحت قدرت اوست و هرچه که او بخواهد اتفاق می‌افتد.

تارتار: هیچ امیدی به مساوی از این مسابقه نداشتم/ اگر پولکی بودم به پیشنهاد سرچشمه پاسخ مثبت می‌دادم

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، مهدی تارتار سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان در نشست خبری پس از پایان دیدار تیم خود با مس کرمان در جمع خبرنگاران عنوان کرد: طی هفته‌های گذشته اعلام کرده بودم بالاخره نوبت نتیجه‌گیری داماش نیز فرا خواهد رسید اما در این دیدار ما هیچ امیدی به کسب تساوی نداشتیم اما خداوند ثابت کرد همه چیز تحت خواسته اوست و هر چی که او بخواهد اتفاق می‌افتد.

وی در پاسخ به سؤالی پیرامون گلزنی چاووشی بازیکن تیمش در دقایق پایانی این مسابقه گفت: ما تاکتیک خاصی را برای دقایق پایانی مسابقه نداشتیم که بخواهیم از آن استفاده کنیم اما چاووشی طی هفته گذشته تمرینات خوبی را در کنار سایر بازیکنان تیم انجام داده بود همه بازیکنان تیم در این نتیجه به اندازه خود سهیم هستند چرا که ما توانستیم از یک شکست یک پیروزی بسازیم.

سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان با بیان اینکه لطف خداوند در این نتیجه شامل او و تیمش شده است، گفت:‌ آقای عابدینی مدیرعامل باشگاه درصدد حل‌وفصل مشکلات تیم است امیدوارم تلاش‌های او نیز به زودی به سرانجام رسیده و مشکلات برطرف شوند.

تارتار در خصوص صحبت‌های ابراهیم قاسم‌پور نیز اظهار داشت: برخلاف صحبت‌های قاسم‌پور ما مرد هستیم که در روزهای سخت در کنار این تیم مانده‌ایم اگر من به پول و مادیات توجهی داشتم پس از هفته چهارم مسابقات به مس سرچشمه پاسخ مثبت می‌دادم تا در کنار این تیم در لیگ برتر حضور داشته باشم. امیدوارم روزهای سختی که در برابر داماش قرار دارد به خوبی پشت‌سر گذاشته شود.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول