اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با دهه فجر

40 پروژه عمرانی بنیاد مسکن در اردبیل افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل گفت: همزمان با سی و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی 40 طرح و پروژه عمرانی و اجرایی توسط نهاد انقلابی بنیاد مسکن استان اردبیل به بهر‌ه‌برداری می‌رسد.

40 پروژه عمرانی بنیاد مسکن در اردبیل افتتاح می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، احمد حاج‌علیزاده پیش از ظهر امروز در نشست هماهنگی اجرای برنامه‌های دهه فجر در بنیاد مسکن استان اردبیل اظهار داشت: این پروژه‌ها شامل اجرای 6 مورد طرح آبی در چهار شهرستان است که با سرمایه‌گذاری یک‌میلیارد و 785 میلیون تومان آماده افتتاح است.

وی از افتتاح شش باب خانه عالم روستایی به میمنت ایام دهه فجر خبر داد و افزود: یک مورد از این واحدهای مسکونی در روستای گرجان اردبیل و پنج مورد دیگر در روستاهای شهرستان پارس‌آباد به بهره‌برداری رسیده و در اختیار علما و روحانیون مستقر در مناطق روستایی قرار می‌گیرد.

مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل رقم هزینه شده برای افتتاح این تعداد خانه عالم روستایی را بالغ بر 100 میلیون تومان اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، عضو شورای مسکن استان همچنین از افتتاح نمادین واحدهای مسکونی مقاوم‌سازی شده به مناسبت این ایام خبر داد و بیان داشت: 27 مورد مسکن مقاوم‌سازی شده روستایی که از طریق پرداخت تسهیلات بانکی تجدید بنا شده است در استان اردبیل به صورت نمادین افتتاح و در اختیار صاحبان این واحد‌ها قرار می‌گیرد.

حاج‌علیزاده رقم تسهیلات بانکی پرداخت شده به این واحدهای مقاوم‌سازی شده را 270 میلیون تومان اعلام کرد.

مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل در ادامه ضرورت مشارکت مردم را در اجرای طرح هادی یادآور شد و گفت:‌ اگر این مشارکت و همکاری وجود نداشته باشد به نظر می‌رسد نتوان نتیجه مثبت و سازنده از این اقدامات گرفت.

حاج‌علیزاده در ادامه سخنان خود با بیان اینکه بنیاد مسکن در حوزه ساخت مساکن شهری نیز فعالیت موفقی داشته است خاطرنشان کرد: از بدو تاسیس تا کنون بنیاد مسکن استان اردبیل 2 هزار و 664 واحد مسکن شهری ارزان قیمت برای محرومان احداث و در اختیار آنها قرار داده است.

وی اضافه کرد: 907 واحد از این مجموعه مربوط به فرجه زمانی سال 85 تا سال 89 است به گونه‌ای که امسال نیز 742 واحد مسکن در این زمینه در حال اجرا داریم که با تزریق اعتبار 20 میلیارد تومان با قوت و قدرت در حال اجراست.

مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل رتبه‌های کسب شده را نیز خاطرنشان کرد و بیان داشت: بنیاد مسکن امسال در زمینه مطالعات و تهیه طرح هادی روستایی رتبه سوم کشوری را به دست آورده و در صدور پایان کار مسکن مهر نیز رتبه برتر کشور را دارد.

حاج‌علیزاده در پایان سخنان خود همچنین از کسب رتبه سوم در حوزه پشتیبانی، امور ذی‌حسابی، فناوری سیستم و امور فنی به صورت ملی خبر داد.

انتهای پیام/صا10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول