اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راه مسابقات قهرمانی کشور

صبای قم با یک گل از سد شاهین تهران گذشت

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال صبای قم در دیداری تدارکاتی برای کسب آمادگی مطلوب موفق به شکست شاهین تهران شد.

صبای قم با یک گل از سد شاهین تهران گذشت
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در حالی که باشگاه صبای قم هم‌اکنون در رده‌های سنی بزرگسالان، امید، جوانان و نوجوانان به صورت فعال و در لیگ‌های برتر و دسته اول باشگاه‌های کشور تیم‌داری می‌کند، استارت فعالیت جدی تیم نونهالان نیز زده شده است.

تیم فوتبال رده سنی نونهالان باشگاه صبای قم با ترکیبی از استعدادهای ناب و آینده‌ساز فوتبال استان قم که محصولات مدرسه فوتبال این باشگاه نیز محسوب می‌شوند، توانمندی خود را در مسابقات نونهالان قهرمانی استان قم نشان داد.

این تیم به مربیگری سید مهدی طباطبایی از مربیان جوان و پر تلاش فوتبال استان قم، در رقابت‌های رده سنی زیر 14 سال فوتبال استان قم که در تابستان امسال برگزار شد، با عبور از تمام رقبای خود موفق به کسب عنوان قهرمانی مسابقات شد.

بعد از قهرمانی در فوتبال رده سنی زیر 14 سال قم، این تیم از حدود سه ماه قبل زیر نظر مربیان خود به صورت جدی و با برنامه‌ریزی منظم، برای حضور در مسابقات کشوری رده سنی نونهالان تمرین می‌کند تا بعد از قهرمانی در قم در کشور نیز موفقیت‌آمیز ظاهر شود.

در راستای دستیابی به این هدف، تیم فوتبال نونهالان صبای قم در تلاش برای کسب آمادگی لازم شب گذشته در دیداری تدارکاتی برابر تیم فوتبال شاهین تهران به میدان رفت و در این بازی دوستانه با تیم شاهین تهران بازی بسیار خوبی ارائه کرد که در پایان توانست حریف خود را که از تیم‌های لیگ برتر استان تهران است شکست دهد.

نونهالان صبای قم در این بازی بسیار خوب و هماهنگ بازی کردند و در پایان با استفاده بهتر از موقعیت‌ها توانستند تیم فوتبال شاهین تهران را با یک گل شکست دهند، گل این بازی را علی شریفی در دقیقه 20 مسابقه با پاس زیبای منصور باقری به ثمر رساند.

کادر فنی تیم فوتبال نونهالان صبای قم، در این دیدار تیم خود را با شیوه‌ای هجومی به مصاف حریف فرستاد و حاصل آن رقم خوردن پنج موقعیت خوب و صددرصد گلزنی بود که البته مهاجمان صبا فرصت‌ها را از دست دادند و فقط یک موقعیت آنها گل شد.

در ترکیب این تیم مجتبی طاهری، حسن عزیزی، سعید حاجیلو، امیرحسین جدی، امین عبدی، مهدی یزدی، سیدعبدالرضا آل یاسین، مهدی قنبری، محمد امین یاری، مهدی قسمتی، محمد امین شفاعتی، محمد علی معصوم بیگی، علی شریفی، منصور باقری، محمد توکلیان، حسین حیدری، حمید صفرزاده، حسین سعادتی، حسن احمدی دوست، ابوالفضل اکبری، حسین شاهی فرد، مهدی عصمتی، علیرضا وفایی، محمد عباسیان قمی و محمد جواد مرشدین حضور دارند و سرمربی این تیم سید مهدی طباطبایی و سرپرست این تیم نیز سید جواد خازنی است.

انتهای پیام/و۲۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول