اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل صدا و سیمای مرکز مازندران:

صدا و سیما نگاه بی‌طرفانه در انتخابات دارد

خبرگزاری فارس: مدیرکل صدا و سیمای مرکز مازندران با اشاره به اینکه خودمان را برای برگزاری انتخابات نهم که بسیار حساس است آماده کرده‌ایم، گفت: نگاه بی‌طرفانه در انتخابات داریم.

صدا و سیما نگاه بی‌طرفانه در انتخابات دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، بهرام حمیدی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه ما هم مانند خبرنگاران پیگیر مطالبات و توسعه استان هستیم، اظهار داشت: شاید مراجعه کننده حضوری کمتری داشته باشیم، اما مخاطبان ما سطح گسترده‌ای از مردم با سلیقه‌های مختلف هستند که باید پاسخگو باشیم.

حمیدی با اعلام اینکه از کودک سه ساله که انیمیشن می‌بیند تا پیرزن و پیرمردهایی که توانایی شنیدن و دیدن دارند مخاطب ما هستند، خاطر نشان کرد:  راه‌اندازی فرستنده‌های دیجیتال امسال در دستور کار سازمان قرار گرفت و مازندران هم یکی از20 استانی بود که این سیستم را راه‌اندازی کرد اما مازندران متفاوت‌تر از دیگر استان‌ها دیده شد.

حمیدی با بیان اینکه فرستنده دیجیتال در مراکز استان‌ها راه‌اندازی شد، بیان داشت: در مازندران در نمک آبرود، بهشهر و ساری نیز این فرستنده راه‌اندازی شد

وی با اشاره به اینکه شهرهای ساحلی از گلوگاه تا رامسر زیر پوشش فرستنده دیجیتال هستند، گفت: فرستنده دیجیتال اکنون در حالت آزمایشی است و تا قبل از سال 91 به صورت رسمی افتتاح می‌شود.

حمیدی با بیان اینکه 23 استان در سطح کشور دارای برنامه‌های بیست و چهار ساعته هستند، اظهار داشت: مازندران نخستین مرکزی است که رادیوی بیست و چهار ساعته دارد که جز در موارد خبرهای ملی، برنامه رادیو استانی است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز مازندران با اشاره به اینکه برای نخستین بار تعهد حدود پنج ساعت انیمیشن داریم که چهار ساعت از آن ساخته شده، ادامه داد: سریال 13 قسمتی انیمیشن سه بعدی در رابطه با محیط زیست در دست ساخت داریم.

این مسئول با بیان اینکه سه تعهد درباره تله فیلم به ما واگذار شده بود، خاطرنشان کرد: هر سه مورد تله فیلم‌ها پخش شده و دو مورد دیگر هم در دست تولید داریم.

حمیدی با اشاره به اینکه شش استودیو در استان ساخته شده، گفت: خودمان را برای برگزاری انتخابات نهم که بسیار حساس است آماده کرده‌ایم و نگاه بی‌طرفانه در انتخابات داریم.

وی با بیان اینکه برنامه‌های انتخابات را از مهرماه آغاز کرده‌ایم و استادهای دانشگاه وارد برنامه شدند که به تعیین جایگاه حقوقی مجلس و تاثیر مجلس در روابط داخلی و خارجی پرداختند، گفت: بخشی از برنامه‌ها تبلیغی و بخشی هم تهییج و فراخوان برای مشارکت حداکثری است و  نمایندگان جبهه‌ها و گروه‌های مختلف که اعلام حضور کرده‌اند را برای بیان دیدگاه‌ها به برنامه‌ها دعوت می‌کنیم.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز مازندران با اشاره به اینکه امسال 19 فرماندار در برنامه صبحگاهی در برنامه‌های انتخابات حضور یافتند، ادامه داد: هر فصل درباره برنامه‌های رسانه استانی نظرسنجی انجام می‌دهیم که اجرای آن بر عهده استان بوده و پالایش اطلاعات در تهران صورت می‌گیرد.

حمیدی با اعلام اینکه رادیو در تابستان 31 درصد مخاطب دارد که به دلیل حضور مسافران و برنامه شاد گلبانگ ساحل است، تصریح کرد: مخاطبان تلویزیون از 58 تا 63 درصد در فصول مختلف متغیر است و بعد از فیلم‌های سینمایی، برنامه پیشوم مخاطبان زیادی دارد که از تولیدات مرکز مازندران است.

این مسئول با بیان اینکه در زمانی ما فقط وابسته با دکور استودیو بودیم، اما با دکورهایی در فضای باز ساختیم تا مخاطب از طبیعت مازندران استفاده کند، بیان داشت: در مجموع از عملکرد مجموعه راضی هستیم.

وی با اشاره اینکه سیزده پژوهش در صداو سیما منجر به تولید برنامه شد، خاطرنشان کرد: تنها مرکز استانی هستیم که بخش بدون تعارف را در خبر پخش می‌کنیم و بسیاری از مسئولان علاقه‌مند نیستند چنین بخش خبری پخش شود.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز مازندران با بیان اینکه به دور از تخریب، این بخش خبری را کار می‌کنیم، یادآور شد: چرا که با اصل تخریب مخالف هستیم.

حمیدی با اشاره به اینکه در جلسات استانی کنار مدیران استان نمی‌نشینم تا بدانند من مسئول رسانه هستم و کاستی‌ها و مطالبات مردم را مطرح می‌کنم، اذعان داشت: خبرهای انتقادی و چالشی را ابتدا ما کار می‌کنیم و سپس تهران پیگیری می‌کند.

انتهای پیام/ن۱۰

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول