اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل صدا و سیمای مرکز مهاباد:

تقویت وحدت از اولویت‌های صدا و سیمای مهاباد است

خبرگزاری فارس: مدیرکل صدا و سیمای مرکز مهاباد گفت: تقویت وحدت و یکپارچگی از اولویت‌های مهم صدا و سیمای مهاباد است.

تقویت وحدت از اولویت‌های صدا و سیمای مهاباد است
به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه عبدالقاسم امان‌اللهی پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح سامانه دیجیتال صدا و سیمای این شهرستان اظهار داشت: در شرایط کنونی دشمنان انقلاب اسلامی عمده فعالیت خود را بر اعمال تحریم‌ها و تهدیدها متمرکز کرده‌اند و قصد دارند با توطئه‌های مختلف نظام اسلامی را ناکارآمد جلوه دهند و با اختلاف‌افکنی و تفرقه اتحاد مردم را از بین برده و آنها را به مسائل جزیی مشغول کنند.

وی افزود: صدا و سیما در زمینه ارتقای وحدت و تحکیم همبستگی بین شیعه و سنی به ویژه در منطقه آذربایجان غربی نقش مهمی دارد و صدا و سیمای مهاباد نیز با احساس این مسئولیت و تکلیف مهم در این راستا تلاش می‌کند.

امان‌اللهی با اشاره به تلاش دشمنان در راستای جذب مخاطبان این منطقه به سمت برنامه‌های ضد دینی و انقلابی گفت: صدا و سیمای مهاباد با توجه به این هجمه‌ها در تلاش است برنامه‌های فاخر و مناسب در راستای مقابله با این شبکه‌ها و برنامه‌ها تهیه کند و در تاکنون در این زمینه موفق عمل کرده است.

وی با تاکید بر افزایش سواد رسانه‌ای جامعه اضافه کرد: ارتقای سواد رسانه‌ای سبب می‌شود فرد نسبت به اهداف پشت پرده برخی رسانه‌ها آگاهی یابد و توان تحلیل و بررسی برنامه‌های آنها را به درستی داشته باشد.

این مسئول ادامه داد: این مرکز با جذب 91 درصد از مخاطبان در سال جاری، رتبه نخست را کسب کرده و در زمینه رضایتمندی مخاطبان نیز 85 درصد از رضایت مردم را جلب کرده است و در بخش دوبلاژ و پویا نمایی، از مراکز موفق در کشور به شمار می‌رود.

مدیر کل صدا و سیمای مهاباد خاطرنشان کرد: با تلاش کارکنان بومی بخش فنی، این مرکز در طول پنج ماه، برای نخستین بار موفق به طراحی پانتوگراف با کاهش هزینه‌های نصب آن به میزان یک سوم شده است.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول