اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی فردوس خبر داد

کسب رتبه نخست خانواده برتر قرآنی از فردوس

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان فردوس از کسب مقام نخست خانواده برتر قرآنی شهرستان فردوس در نخستین جشنواره قرآنی خانواده استان خراسان‌جنوبی خبر داد.

کسب رتبه نخست خانواده برتر قرآنی از فردوس

حجت‌الاسلام و المسلمین محمد مرادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فردوس اظهار داشت: حسن دهقان به همراه خانواده خود از شهرستان فردوس، مقام نخست خانواده قرآنی استان را از آن خود کرد.

وی، هدف از برگزاری این جشنواره را نشر و ترویج فرهنگ حیات‌بخش قرآن کریم در میان آحاد جامعه و ایجاد فضای قرآنی بین خانواده‌ها عنوان کرد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی فردوس گفت: این جشنواره در چهار رشته ترتیل‌خوانی، حفظ، تفسیر و دانستنی‌های قرآن از سوره مبارکه لقمان برگزار شد.

مرادی افزود: در این جشنواره تعداد 31 خانواده از سوی مؤسسات قرآنی شهرستان‌های فردوس، قاینات، بشرویه و سربیشه با یکدیگر رقابت کردند.

وی تصریح کرد: خانواده‌های دهقان از فردوس، حسین‌خو از قاینات، فضایلی از بشرویه، حدیدی از سربیشه و جوادی از فردوس به ترتیب مقام‌های نخست تا پنجم این جشنواره را کسب کردند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی فردوس یادآور شد: این جشنواره هم‌زمان با ایام‌الله دهه مبارک فجر و در محل اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان برگزار شد و به خانواده‌های برتر جوایز نفیسی نظیر هزینه عمره مفرده، عتبات‌عالیات، سوریه، مشهد و قم داده شد.

مرادی گفت: باید فرهنگ قرآنی در بین اعضای خانواده ترویج پیدا کند و کودکان از سنین پایین با آیات و احادیث قرآنی آشنا شوند.

وی افزود: آشنایی کودکان و نوجوانان با آموزه‌های قرآنی، سبب رشد و تعالی دینی و معنوی آنها و هم‌چنین عامل تقویت اعتقادات مذهبی و تربیت دینی افراد می‌شود.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول