اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه استان تهران:

12 میلیارد ریال طرح راهسازی در دماوند اجرا شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از بهره‏برداری چهار طرح راهسازی به ارزش 12 میلیارد ریال در شهرستان دماوند خبر داد.

12 میلیارد ریال طرح راهسازی در دماوند اجرا شد

فریبرز واحدی امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران از بهره‏برداری چهار طرح راهسازی به ارزش 12 میلیارد ریال در شهرستان دماوند خبر داد و اظهار داشت: اجرای این طرح‏ها در راستای ارائه خدماتی شایسته به مردم شریف، شهیدپرور و انقلابی شهرستان دماوند صورت اجرایی به خود گرفته است.

وی ادامه داد: این میزان اعتبار پیرامون پروژه‏هایی در حوزه‏های راهسازی، ایمنی راه‏های سطح شهرستان و راهداری اجرایی شده است.

واحدی در تشریح این طرح‏های راه‏سازی خاطر نشان کرد: برقراری سامانه‏های روشنایی در مسیر سه‏راهی بومهن تا سه‏راهی مهرآباد و ادامه آن تا ورودی گیلاوند یکی از این پروژه‏های خدماتی است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران به راه‏اندازی کانال جمع‏آوری آب‏های سطحی اشاره کرد و افزود: در گذشته جاری شدن آب‏های سطحی در موقعیت پل "نمیر" رودهن، رانندگان عبوری را در فصول سرد سال با مشکلاتی مواجه می‏ساخت.

وی تصریح کرد: از این‌رو مقرر شد تا این طرح با اعتباری بالغ بر 600 میلیون تومان احداث شود تا کاملا مسیر پل نمیر برای گذر مسافران ایمن باشد.

واحدی در خصوص مزایای احداث پل زیرگذر منطقه کوهپایه دماوند نیز خاطر نشان کرد: در گذشته‏های دور، اهالی ساکن در نواحی روستایی منطقه کوهپایه دماوند نظیر کهنک، مومج، دهنار، یهر و هویر به جهت دسترسی به محل سکونت خود مجبور به قطع جاده به شکلی خطرساز بودند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران ادامه داد: از این‌رو، مجموعه اداره‏کل راه استان تهران با همت و تلاش سید محمدرضا موسوی مسئول این نهاد در شهرستان دماوند کار ایمن‏سازی تردد اهالی از طریق احداث پلی زیرگذر را در دستور کار خود قرار داد.

وی اضافه کرد: این پل مراحل پایانی خود را پشت‏ سر گذاشت و زیر بار ترافیکی رفت تا اهالی برای ایمنی بیشتر از این موهبت محروم نشوند.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول