اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر خبر داد

پیشرفت بیش از 50 درصدی بزرگراه برازجان به گناوه

خبرگزاری فارس: مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر از پیشرفت بیش از 50 درصدی بزرگراه برازجان به گناوه خبر داد.

پیشرفت بیش از 50 درصدی بزرگراه برازجان به گناوه

علیرضا صفایی بوشهری امروز در حاشیه بازدید از پل کلل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان اظهار داشت: توسعه راه‌ها و بزرگراه‌های استان و افزایش ایمنی در تمام جاده‌های استان از مهم‌ترین اولویت‌های اداره راه و شهرسازی در استان است.

وی افزود: رفع نقاط حادثه‌خیز و بهبود راه‌های روستایی نیز در سال جاری در دستور کار این اداره قرار دارد و با تلاش همه‌جانبه و با دقت و حساسیت در این راستا تلاش می‌کنیم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر با اشاره به وضعیت بزرگراه اهرم به دیلم خاطرنشان کرد: هم‌اکنون قطعه برازجان به گناوه در وضعیت نسبتا مطلوبی قرار دارد و بویژه در احداث پل بزرگ کلل به پیشرفت قابل توجهی رسیده‌ایم.

 صفایی بوشهری از پیشرفت بیش از 50 درصدی بزرگراه برازجان به گناوه خبر داد و تصریح کرد: با تلاش شبانه‌روزی پیمانکار و انجام عملیات در سه شیفت کاری به پیشرفت قابل قبولی رسیده‌ایم و انتظار داریم در موعد مقرر این طرح تحویل شود.

وی یادآور شد: پروژه بزرگراه اهرم به دیلم به طول ۱۹۶ کیلومتر از اهرم آغاز شده و اجرای قطعه اهرم به برازجان توسط موسسه نینوا و مسیر برازجان به گناوه نیز توسط موسسه الهادی در حال انجام است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر اضافه کرد: بزرگراه اهرم ـ برازجان ـ گناوه ـ دیلم از مصوبات دور دوم سفرهای استانی رئیس جمهوری و هیئت دولت است که با اعتبار 381 میلیارد تومان در دست اجراست.

صفایی بوشهری گفت: هدف از اجرای این پروژه روان‌سازی ترافیک و کاهش تصادفات جاده‌ای در استان بوشهر است و به حول و قوه الهی این امر تا تکمیل پروژه تداوم خواهد داشت.

وی اذعان داشت: همه مسئولان استان در اجرای این بزرگراه همکاری خوبی دارند و امیدوار هستیم تمام موانع و مشکلات پروژه برطرف شود تا شاهد افزایش میزان بزرگراه‌های استان باشیم.

انتهای پیام/صا20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول