اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در خرم‌آباد

80 اثر برتر از هنرهای تجسمی فرهنگیان به نمایش درآمد

خبرگزاری فارس: 80 اثر برتر از مجموع آثار هنرهای تجسمی فرهنگیان منطقه شش کشور در قالب یک نمایشگاه در نگارخانه شهید آوینی شهر خرم‌آباد به نمایش گذاشته شد.

80 اثر برتر از هنرهای تجسمی فرهنگیان به نمایش درآمد

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش لرستان، مدیرکل آموزش و پرورش استان لرستان با اعلام این خبر گفت: این نمایشگاه در راستای برگزاری دومین جشنواره منطقه‌ای هنرهای تجسمی اسوه فرهنگیان منطقه شش کشور در لرستان برگزار شده است.

علی ماکنعلی افزود: در این جشنواره بیش از 2 هزار و 500 اثر هنری تجسمی از فرهنگیان شش استان کشور دریافت شد، که در مجموع 150 اثر آن توسط هیئت داوران به بخش مسابقه راه یافت.

وی گفت: آثار ارسالی با موضوع حجاب و عفاف برای دبیرخانه جشنواره در لرستان ارسال شد که از این تعداد 80 اثر به عنوان آثار برتر در نمایشگاه نگارخانه شهید آوینی شهر خرم‌آباد به نمایش گذاشته شده است.

ماکنعلی با اشاره به نقش هنر در نهادینه کردن فرهنگ حجاب و عفاف، افزود: هم‌چنین در این جشنواره از 25 نفر از فرهنگیانی که بهترین آثار را خلق کرده‌اند، با اهدا جوایزی تجلیل می‌شود.

انتهای پیام/و30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول