اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دانشگاه تبریز مقام نخست مسابقات تلویزیونی دانشگاه‌های کشور را کسب کرد

خبرگزاری فارس: تیم دانشجویی علوم انسانی دانشگاه تبریز در نخستین دوره مسابقات تلویزیونی در بین دانشگاه‌های کشور عنوان نخست را کسب کرد.

دانشگاه تبریز مقام نخست مسابقات تلویزیونی دانشگاه‌های کشور  را کسب کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی دانشگاه تبریز، محمدتقی علوی رئیس دانشگاه تبریز در مراسم تجلیل از این دانشجویان گفت: شما دانشجویان با تلاش و کوشش در عرصه‌های مختلف سبب سرافرازی خانواده‌های خود، دانشگاه و کشور هستید.

محمدتقی علوی دانشگاه تبریز را مشهدالشهدای دانشگاه‌های کشور و مهد دانشمندان برجسته عنوان کرد.

وی افزود: دانشگاه تبریز در طول فعالیت خود جوانان برومند و دانشجویانی در خور نام کشور و دانشگاه تربیت کرده و باید با سختکوشی و تلاش علمی و پژوهشی در راه اعتلای کشور در عرصه‌های مختلف بیش از پیش تلاش کنیم.

وی کسب این رتبه را نشانگر عزم جدی و همت والای دانشجویان این دانشگاه در زمینه‌های مختلف دانست و گفت: دانشگاه تبریز به فعالیت های علمی و فرهنگی دانشجویان توجه ویژه‌ای داشته و در این راستا توسعه کانون‌های مختلف دانشجویی در اولویت قرار دارد.

تیم دانشجویی دختران علوم انسانی دانشگاه تبریز متشکل از لیلا احمدزاده، شیرین کریمی، لیلا مهین حسین‌نیا، مریم غازی، نسرین فرضی، صفیه قبادی، رباب عبدی در این مسابقات شرکت کرده بود.

این مسابقات در سه بخش عملی، هنری و ورزشی و در دو حوزه علوم انسانی و فنی و مهندسی با هدف ایجاد رقابت علمی، شور نشاط علمی در دانشگاه‌ها، آگاهی و آشنایی بیشتر مخاطبان شبکه چهار سیما با دانستنی‌های علمی روز دانشگاهی برگزار شد.

انتهای پیام/آ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول