اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ارشاد رشت:

تئاتر «شش و بش» در رشت اجرا می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رشت گفت: بزرگ‌ترین تئاتر کمدی و اجتماعی سال، با عنوان «شش و بش» از 23 بهمن جاری تا سوم اسفند در رشت برگزار می‌شود.

تئاتر «شش و بش» در رشت اجرا می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت رضا ثقتی بعد از ظهر امروز در جلسه ارشاد اسلامی این شهرستان، با اشاره به برگزاری تئاتر مذکور اظهار داشت: تئاتر شش و بش اثر مشترکی از گروه‌های تئاتر یلدا، ایلجار و وارنیک و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رشت است.

وی افزود: «شش و بش» بزرگ‌ترین تئاتر سال است که با یک محتوای کمدی و اجتماعی از 23 بهمن تا سوم اسفند امسال در رشت اجرا می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه تئاتر شش و بش به لحاظ تعداد بازیگران، گسترده‌ بودن کار، محتوا، دکور، و تعداد اجرا بزرگ‌ترین اجرای اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رشت است، تصریح کرد: نمایش شش و بش به کارگردانی ابوذر مزاری‌ جلالی و به نویسندگی محمد چرمشیر است.

وی با اشاره به اینکه این نمایش به مدت 10 روز و در مجتمع فرهنگی و هنری خاتم‌‌الانبیا (ص) رشت به نمایش گذاشته می‌شود، خاطر نشان کرد: در این نمایش وحید محبوب‌بشری، الهه فرخی، مجید پرکار، مهدی مخبری، زیبا کاظمی، زینب شعبانی، حامد اخباری، مهدی یوسفی‌زاده، محمد حاجتی، مصطفی مصیب‌زاده، مانا پاک‌سرشت، مجتبی دهقان و هادی آزرنگ بازی می‌کنند.

ثقتی اضافه کرد: علاقه‌مندان برای دریافت بلیت این نمایش می‌توانند به آدرس رشت، خیابان سعدی، مجتمع فرهنگی و هنری خاتم‌الانبیا (ص)، فروشگاه آفتاب هشتم مراجعه کنند.

وی برگزاری دومین جشنواره ادبیات داستانی «وارنیک» در رشت را از دیگر برنامه‌های اداره فرهنگ اسلامی شهرستان رشت و با همکاری انجمن داستان خاتم‌الانبیا (ص) این شهر عنوان کرد و اظهار داشت: بیداری اسلامی، انسان مدرن، جوان در خانواده و آزاد از موضوعات این جشنواره است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رشت با بیان اینکه جشنواره در دو بخش داستان کوتاه و داستان بلند برگزار می‌شود، خاطر نشان کرد: حداکثر آثار ارسالی سه اثر است.

وی با تصریح بر اینکه آثار باید به صورت تایپی و در قطع A4  ارسال شود، افزود: ارسال اطلاعات شخصی و رزومه نویسنده به همراه آدرس، شماره تماس، یک قطعه عکس و فتوکپی شناسنامه و کارت ملی برای شرکت در این جشنواره الزامی است.

ثقتی ادامه داد: به سه اثر برتر جشنواره، جوایز نفیس اهدا می‌شود و از هفت اثر برگزیده دیگر نیز تجلیل به عمل می‌آید.

وی مهلت ارسال آثار به دبیرخانه را 13 اسفند سال‌ جاری عنوان کرد و بیان داشت: زمان داوری آثار 20 اسفند و زمان اعلام نتایج جشنواره 22 اسفند سال ‌جاری است.

به گفته این مسئول علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به آدرس رشت، میدان شهرداری، مجتمع فرهنگی و هنری خاتم‌الانبیا (ص)، طبقه دوم، انجمن داستان خاتم ارسال کنند.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول