اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره اطلاع‌رسانی مرزبانی خراسان رضوی:

خراسان رضوی کمتر با مشکل کودکان خیابانی دست و پنجه نرم می‌کند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره اطلاع‌رسانی مرزبانی خراسان رضوی گفت: خراسان رضوی کمتر با مشکل کودکان خیابانی دست و پنجه نرم می‌کند.

خراسان رضوی کمتر با مشکل کودکان خیابانی دست و پنجه نرم می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از ستاد خبری دومین جشنواره عکس گلستانه، ابوالقاسم خاتمی اظهار داشت: برگزاری چنین جشنواره‌هایی سبب می‌شود تا استعدادهای نهفته برای مسئولان شفاف‌تر شود و این افراد در موسسه‌های نگهداری خیریه‌ای سبب می‌شود تا آنها در زندگی موفق‌تر عمل کنند.

وی اظهارداشت: اطلاع‌رسانی در ارتباط با برگزاری این جشنواره سبب گسترش و تقویت چنین برنامه‌ های می‌شود و واقعیت‌های جامعه در زمینه این کودکان بهتر به جامعه نشان داده می‌شود.

خاتمی با تاکید بر اینکه اگر ناهنجاری‌های جامعه کمتر باشد بروز چنین معضلاتی در جامعه کمتر است،‌ اظهار داشت: فقر، مشکلات و ناتوانایی‌های اجتماعی و تحصیلات کمتر از جمله مشکلات و ناهنجاری‌های جوامع است که سبب به وجود آمدن معضلاتی از جمله وجود کودکان بی‌سرپرست می‌شود.

رئیس اداره اطلاع‌رسانی مرزبانی استان بیان داشت: برگزاری نمایشگاه‌ها و همایش‌هایی با این موضوع، گسترش فرهنگ کمک به هم نوعان را بدنبال دارد و این اطلاع‌رسانی و ارتقا فرهنگ باید از طریق دستگاه‌هایی همچون آموزش و پرورش، شهرداری و نهادهای مختلف شهری صورت پذیرد.

وی اعتیاد را علت اصلی این معضل دانست و افزود: اعتیاد مسئله‌ای است که تاثیر فراوان دارد که سبب از هم گسستگی خانواده می‌شود و این امر بر فرزندان اثرگذار است و آینده این کودکان را با خطر مواجه می‌سازد.

دومین جشنواره عکس گلستانه با موضوع کودکان بی‌سرپرست و خیابانی و به میزبانی موسسه خیریه گلستان علی(ع) و همچنین با همکاری سازمان بهزیستی، دادگستری و باشگاه خبرنگاران خراسان رضوی اردیبهشت ‌ماه سال آینده در مشهد برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول