اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار ارومیه تأکید کرد

ورود سرمایه‌‌گذار به پروژه بازگشایی خیابان امام ارومیه

خبرگزاری فارس: شهردار ارومیه گفت: در بازگشایی خیابان امام ارومیه اگر سرمایه‌گذار به این مقوله وارد شود می‌توانیم به نتایج خوبی در این راستا برسیم.

ورود سرمایه‌‌گذار به پروژه بازگشایی خیابان امام ارومیه

 علیرضا عصمت‌پرست امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: برای بازگشایی خیابان امام ارومیه به دلیل اینکه لشکر 64 پیاده ارومیه باید تغییر مکان دهد استانداری آذربایجان غربی، معاونت عمرانی استانداری، شورای شهر و لشکر 64 وارد مذاکره شده‌اند.

وی با اشاره به طراحی 70 هکتار از اراضی داخل پادگان ارومیه، تصریح کرد: این میزان اراضی داخل پادگان در حال مطالعه طرح تفصیلی است.

این مسئول افزود: باید خیابان امام ارومیه امسال بازگشایی شود، افزود: در صورت عمل به توافقات در این راستا شاهد روند اجرایی خوبی خواهیم شد.

عصمت‌پرست با بیان اینکه در این راستا توافقاتی وجود دارد و به محض مطالعه طرح تفصیلی مذکور و تا یک ماه پس از انجام این مطالعات خیابان امام بازگشایی می‌شود، اعلام کرد: اگر سرمایه‌گذار وارد این بحث شود پیشرفت اجرایی بهتری را شاهد خواهیم بود.

وی با بیان اینکه با بازگشایی خیابان امام ارومیه شاهد کاهش بار ترافیکی در این خیابان و خیابان‌های اطراف خواهیم بود، گفت: این موضوع از سال‌های گذشته مورد بحث بود ولی روند توافقات در سال‌های گذشته سبب کندی اجرای این پروژه شده است.

انتهای پیام/غ20/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول