اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار زنجان:

یکی از علل اصلی کیفیت بد آسفالت خیابان‌های زنجان، یخبندان است

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی و برنامه‌ریزی فرماندار شهرستان زنجان گفت: یکی از علل اصلی کیفیت بد آسفالت خیابان‌ها در شهر زنجان بروز یخبندان در فصل زمستان است.

یکی از علل اصلی کیفیت بد آسفالت خیابان‌های زنجان، یخبندان است

محمد رضا براتی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: مسئولان زنجان برای طرف کردن مشکلات شهروندان تلاش‌های و برنامه‌ریزی‌های مختلفی داشته‌اند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر کیفیت آسفالت در برخی از معابر و خیابان‌های شهر زنجان مناسب نیست، افزود: یکی از علل اصلی از بین رفتن آسفالت معابر و خیابان‌ها یخبندان فصلی است که در استان زنجان وجود دارد.

معاون عمرانی و برنامه‌ریزی فرماندار شهرستان زنجان اظهار داشت: نمک پاشی و ریختن ماسه در معابر و خیابان‌ها یکی از علت‌هایی است که موجب از بین رفتن آسفالت می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مسئولان شهرداری و به تبع آن فرمانداری زنجان در تلاش به منظور زیبا سازی فضای شهری هستند، ادامه داد: با وجود تلاش مسئولان در این دو دستگاه برخی از عوامل طبیعی موجب می‌شود، معابر و خیابان‌ها زشت دیده شده و اینگونه به نظر آید که فعالیت عمرانی در یک منطقه خاص سال‌ها پیش انجام شده است.

براتی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به همکاری مردم و شهروندان در زمینه زیباسازی فضای شهری افزود: دانشگاهیان یکی از گروه‌هایی هستند که می‌توانند در این زیباسازی نقش مهمی را ایفا کنند.

وی با اشاره به انجام طرح‌های تحقیقاتی و علمی توسط دانشجویان اضافه کرد: با تحقیق و پژوهش می‌توان موادی درست کرد که قابلیت ماندگاری بیشتری داشته باشد، که در این زمینه باید بین مسئولان شهری و مراکز علمی ارتباط برقرار شود.

انتهای پیام/ی20

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول