اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی باشگاه داماش گیلان:

تیم داماش گیلان در حال متلاشی شدن است

خبرگزاری فارس: سخنگوی و مسئول امور فرهنگی باشگاه داماش گیلان گفت: تیم داماش گیلان به دلیل مشکلات عدیده مالی در حال متلاشی شدن است.

تیم داماش گیلان در حال متلاشی شدن است

علی احمدی‌سراوانی لحظاتی قبل در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در رشت، وضعیت باشگاه داماش داماش را بسیار بحرانی دانست و اظهار داشت: پس از بازی چهارشنبه گذشته مقابل شاهین بوشهر، چهار روز استراحت داشتیم و قرار بود تمرین تیم داماش از امروز آغاز شود اما بازیکنان اعتصاب کردند و بر سر تمرین حاضر نشدند.

وی عمده مشکلات تیم داماش گیلان را منابع مالی ذکر کرد و افزود: با توجه به مشکلات باشگاه داماش گیلان، در صورتی که مشکلات مالی تیم برطرف نشود تیم داماش گیلان متلاشی می‌شود.

سخنگوی داماش گیلان درباره واگذاری باشگاه بیان کرد: کلیات واگذاری باشگاه داماش به حسین هدایتی مالک باشگاه استیل‌آذین مورد قبول قوه قضائیه قرار گرفته است اما جزئیات آن به طول انجامیده و بازیکنان تیم داماش تصور می‌کنند که ما قصد فریب آنها را داریم و به همین دلیل در تمرین حاضر نشدند.

وی با بیان اینکه امیر عابدینی مدیرعامل فعلی باشگاه داماش عنوان کرده که هیچ کمکی نمی‌تواند به تیم و بازیکنان داماش کند، خاطرنشان کرد: تا زمانی که وضعیت باشگاه داماش مشخص نشود و نتوانیم ضعف‌ها را برطرف کنیم مشکل به قوت خود باقی است.

احمدی‌ سراوانی از مسئولان گیلان خواستار کمک و نجات تیم داماش شد و بیان کرد: تاکنون هیچ اقدامی برای نجات تیم داماش صورت نگرفته است و امیدواریم مسئولان گیلان داماش را نجات دهند.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول