اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دنبال بارش برف صورت گرفت

بسته شدن 31 راه روستایی در استان زنجان

خبرگزاری فارس: مدیر رواط عمومی اداره کل راه و ترابری استان زنجان گفت: به دنبال بار ش برف 31 راه روستایی در استان زنجان مسدود شده است.

بسته شدن 31 راه روستایی در استان زنجان

احمد خلیلی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان گفت: در چند روز گذشته به علت کولاک شدید برف برخی از راه‌های روستایی در شهرستان‌های استان مسدود شد.

وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر همه محورهای اصلی و فرعی در استان زنجان باز است، ولی تردد در گردنه خان‌چایی فقط با زنجیر چرخ میسر است.

مدیر روابط عمومی اداره کل راه و ترابری استان زنجان با اشاره به اینکه 365 راهدار زنجانی در راه‌های استان مشغول بازگشایی راه‌های بسته شده هستند، افزود: علت بسته شدن برخی از راه‌ها در استان برف‌گیر بودن این راه‌ها است، چرا که با بارندگی بسیار کم نیز این راه‌ها بسته می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه در اثر بارش برف در روز گذشته 31 راه روستایی در استان زنجان بسته شده است، ادامه داد: از این راه‌ها هشت راه در شهرستان زنجان واقع شده است.

خلیلی با اشاره به اینکه در شهرستان‌های ابهر و خرم‌دره سه راه روستایی مسدود است، اضافه کرد: در شهرستان ایجرود نیز سه راه روستایی بسته شده است.

وی اذعان داشت: در حال حاضر بیشترین راه‌هایی که مسدود شده‌اند، مربوط به راه‌های روستایی شهرستان ماهنشان است.

مدیر روابط عمومی اداره کل راه و ترابری استان زنجان در ادامه از شهروندان زنجانی خواست از سفرهای غیر ضروری خودداری کرده و در صورت لزوم وسایل ایمنی را با خود به همراه داشته باشند.

وی با اشاره به لغزنده بودن راه‌ها و محورهای استان از رانندگان خواست به منظور تامین ایمنی جان خود و مسافران با سرعت مطمئنه رانندگی کنند.

خلیلی همچنین اظهار داشت: شهروندان به منظور اطلاع از باز و بسته بودن راه‌ها می‌توانند با شماره تماس 7272027 تماس بگیرند.

انتهای پیام/س10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول