اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل صدا و سیمای مرکز خلیج فارس

فرستنده‌های تلویزیونی در حاجی‌آباد دیجیتال می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر کل صدا و سیمای مرکز خلیج فارس با بیان اینکه وضعیت پوشش امواج تلویزیونی در حاجی‌آباد هرمزگان مطلوب است، از دیجیتالی شدن فرستنده‌ها در این شهرستان خبر داد.

فرستنده‌های تلویزیونی در حاجی‌آباد دیجیتال می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از حاجی‌آباد در شمال هرمزگان، وحید کمالی عصر امروز در جمع خبرنگاران مرکز خلیج فارس در حاجی‌آباد با بیان اینکه این شهرستان‌ یکی از شهرستان‌های مهم استان به شمار می‌رود اظهار کرد: صدا و سیمای مرکز خلیج فارس نیز با همین نگاه برنامه‌های خود را پیرامون این شهرستان به روی آنتن می‌برد به نحوی که انعکاس رویدادها و اخبار این شهرستان و برنامه‌های تولیدی مرتبط با این شهرستان نسبت به شهرستان‌های دیگر استان در وضعیت خوبی قرار دارد.

وی با اشاره به وضعیت پوشش شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی در حاجی‌آباد گفت: با دیجیتالی شدن فرستنده‌ها در این شهرستان، پوشش شبکه‌های مختلف سیما رشد قابل توجهی پیدا می‌کند.

کمالی با بیان اینکه مدیریت فرهنگی به عنوان رسالت اصلی رسانه ملی به شمار می‌رود گفت: امروز هزاران شبکه ماهواره‌ای در دنیا فعال است که اکثر این شبکه‌ها وابسته به صهیونیسم جهانی برای سیاه نمایی و مخدوش کردن افکار عمومی است.

به گفته مدیر کل صدا و سیمای مرکز خلیج فارس تنها رسانه‌ای که به مقابله با رسانه‌های استکباری برخاسته است رسانه ملی جمهوری اسلامی ایران است.

کمالی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: برنامه‌ریزی برای مشارکت وسیع و گسترده مردم در نهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی از برنامه‌های کلیدی و مهم رسانه ملی در این‌ روزهاست.

کمالی گفت: رسانه‌های بیگانه از مدت‌ها قبل تلاش برای حضور کمرنگ مردم در راهپیمایی 22 بهمن تلاش می‌کردند که با رهبری رهبر معظم انقلاب اسلامی و هوشمندی مردم ایران این نقشه خنثی شد و دنیا شاهد حضور گسترده مردم ایران در راهپیمایی 22 بهمن بود.

امام جمعه حاجی‌آباد نیز در ادامه با بیان اینکه هدف رسانه ملی ترویج اسلام و تبیین نظام اسلامی و ولایت مداری است و زمینه ساز توسعه کشور است، گفت: رسانه ملی از تأثیرگذارترین دستگاه‌ها برای حضور گسترده مردم در انتخابات و از ارکان نظام در ترویج فرهنگ اسلام ناب محمدی، بصیرت افزایی و وحدت بخشی در جامعه است.

حجت‌الاسلام روح‌الله مختاری، هرمزگان را نماد وحدت شیعه و سنی در کشور دانست و گفت: امروز شیعه و سنی برادروار در کنار هم زندگی می‌کنند که باید به پوشش رسانه‌ای این وحدت در استان بیشتر توجه شود.

انتهای پیام/س10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول