اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هر سه ماه یکبار انجام می‌شود

اجرای خوداظهاری آلودگی کارخانه آسفالت سنندج

خبرگزاری فارس: مدیرکل حفاظت محیط زیست کردستان از آغاز فعالیت آزمایشگاه میزان سنجش آلودگی کارخانه آسفالت از سال آینده خبر داد و اضافه کرد: هر سه ماه یکبار خوداظهاری آلودگی در کارخانه آسفالت انجام می‌شود.

اجرای خوداظهاری آلودگی کارخانه آسفالت سنندج

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج ناصح قادری ظهر امروز در ششمین کارگروه سلامت و امنیت غذایی استان در ستاد دانشگاه علوم پزشکی کردستان اظهار کرد: کارخانه آسفالت سه راهی محور مریوان اساسا چون وابستگی به ادارات دولتی داشت به بخش خصوصی واگذار شد.

وی افزود: با همکاری اداره‌کل راه و ترابری کردستان و تعامل با سازمان‌های مردم‌نهاد مشکلات این کارخانه در حال حاضر برطرف شده و خوداظهاری آلودگی می‌کند.

قادری اظهار کرد: این کارخانه به دلیل عدم رعایت استانداردهای زیست‌محیطی، منابع آبی پایین دست کارخانه را در معرض تهدید قرار داده است و از این‌رو وضعیت آن تا حدودی ساماندهی شده است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست کردستان در ادامه بیان داشت: اکیپی از آزمایشگاه تهران به منظور بررسی میزان آلودگی این کارخانه به سنندج آمدند اما به دلیل عدم فعالیت کارخانه در فصل زمستان موفق به میزان سنجش آلودگی نشدند.

قادری از آغاز فعالیت آزمایشگاه میزان سنجش آلودگی کارخانه آسفالت از سال آینده خبر داد و اضافه کرد: هر سه ماه یکبار خوداظهاری آلودگی در کارخانه آسفالت انجام می‌شود.

وی در ادامه با بیان اینکه این کارخانه از سال 89 به عنوان واحد آلاینده زیست‌محیطی استان معرفی شده افزود: بهسازی تاسیسات کارخانه، تخریب لوله‌های منتهی به آسفالت، تخلیه کامل حوضچه‌ها و ساماندهی آنان و بسترسازی جایگاه و مخازن سوخت و ساخت 5 حوضچه از اقدامات صورت گرفته در این کارخانه در سال‌ جاری بوده است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست کردستان در ادامه به فعال کردن سامانه 09676 در طول شبانه‌روز برای پاسخگویی به سوالات شهروندان در سطح استان اشاره کرد و گفت: این سامانه در طول 24 ساعته آماده پاسخگویی به هر نوع نظرات و سوالات مردم استان است.

قادری در پایان آمادگی اداره‌ کل محیط زیست استان را برای استقبال از میهمانان نوروزی و برخورداری از خدمات بیشتر مسافران در ایام تعطیلات نوروز امسال اعلام کرد.

انتهای پیام/ر20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول