اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور پوشش اخبار 12 اسفند

8 گروه تلویزیونی گزارش‌های مردمی کرمان را پوشش می‌دهند

خبرگزاری فارس: مدیر‌کل صدا و سیمای مرکز کرمان گفت‌: 12 اسفند 8 گروه تلویزیونی برای تهیه گزارش‌های مردمی از صندوق‌های اخذ رأی و مصاحبه با رأی دهندگان تجهیز شده‌اند.

8 گروه تلویزیونی گزارش‌های مردمی کرمان را پوشش می‌دهند

حجت‌الاسلام سید جواد موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: صدا و سیمای مرکز کرمان با تجهیز 22 گروه خبری، رادیویی و تلویزیونی در مرکز استان و 25 گروه خبری در شهرستان‌ها و بخش‌های استان، حضور گسترده مردم استان را در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی پوشش می‌دهد.  

وی بیان داشت: زمینه ارتباط زنده با پایگاه مسجد امام خمینی (ره) کرمان و ارتباط خبرنگاران شهرستان‌های استان با برنامه زنده مرکز که از ساعت هفت صبح تا پایان زمان رأی‌گیری از شبکه کرمان پخش می‌شود‌، فراهم شده است.

‌موسوی خاطر‌نشان کرد: در روز برگزاری انتخابات، 9 اکیپ خبری در مرکز استان و خبرنگاران شهرستان‌ها،‌ نیز برای انعکاس حضور گستره مردم در شهرستان‌ها مهیا شده‌اند و از ساعت 9 بامداد 12 اسفند ماه نیز علاوه بر چهار بخش خبری مشروح سیما و دو بخش خبری صدا هر ساعت بخش‌های خبری پنج دقیقه‌ای پیش‌بینی و خبرنگاران مستقر در ستاد انتخابات استان آخرین اخبار و اطلاعیه‌ها را به آگاهی مردم می‌رسانند.

وی افزود‌: برنامه‌های صدای مرکز کرمان نیز در روز انتخابات که از ساعت هفت بامداد آغاز می‌شود تا پایان زمان رأی‌گیری ادامه دارد و پنج گروه رادیویی در شهر و ستاد انتخابات از طریق ارتباط با این برنامه زنده و شبکه‌های سراسری برای پوشش حضور مردم آمادگی دارند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان، تجهیز کامل تمام‌ استودیوهای تلویزیونی و رادیویی مرکز، سرویس تجهیزات تولید و پخش پرتابل و ثابت و تاژهای مونتاژ، فراهم کردن امکان ارتباط زنده از محل اخذ آرا با واحد سیار تلویزیونی، تست تمام‌ مسیرهای ارتباطی فیبرنوری و آپ لینک‌، آمادگی ارتباط زنده تلویزیونی و رادیویی با شبکه‌های سراسری‌، راه‌اندازی استودیو مستقل خبر با 100 متر مربع زیر‌بنا‌، نصب یک دستگاه مینی کرین در استودیو تولید و آماده‌باش تمام‌ نیروهای حوزه فنی را از مهم‌ترین اقدامات و‌ برنامه‌ریزی‌های معاونت فنی صدا و سیمای مرکز کرمان برای برگزاری هرچه با شکوه‌تر انتخابات در استان برشمرد.

‌موسوی عنوان کرد: در برنامه‌ریزی‌های مرحله پایانی باقیمانده تا 12 اسفند ماه درصد عمده برنامه‌های رادیویی، تلویزیونی و خبری به این مهم اختصاص یافت و تا‌کنون 80 ساعت برنامه با عنوان‌های مختلف در سیما‌، حدود 60 ساعت برنامه در قالب‌های مختلف در صدا‌، 140 دقیقه خبر رادیویی‌، 170 دقیقه خبر تلویزیونی‌، هشت گزارش خبر رادیویی، 19 گزارش خبری تلویزیونی، 70 خبر مکتوب و 250 دقیقه برنامه ویژه خبری با موضوع انتخابات تهیه و پخش شده است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین از اول اسفند ماه جاری تا‌کنون 136 سرود، کلیپ و 18 مستند با محور انتخابات در مجموع به مدت یک هزار و 900 دقیقه از سیمای مرکز کرمان پخش و 480 پیام با مضمون انتخاباتی زیر‌نویس شده است.

وی ابراز داشت: در شورای شعر و موسیقی صدا و سیمای مرکز کرمان نیز 12 قطعه موسیقی با کلام‌، بی‌کلام و وله‌های انتخاباتی تولید و در برنامه‌های مختلف صدا و سیما پخش می‌شود.

موسوی افزود‌: مردم انقلابی استان کرمان در تمام‌ انتخابات گذشته حضور چشمگیر و مؤثری در صحنه داشته‌اند که نشانگر باورهای اعتقادی‌، ایمانی و ولایی مردم استان در پاسداشت ارزش‌های انقلابی است و به یاری خداوند‌، این مشارکت حداکثری را مانند انتخابات پیشین مجلس شورای اسلامی حفظ می‌کنند و در ردیف استان‌های برتر در این زمینه قرار می‌گیرند.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول