اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت نظارت استان آذربایجان غربی:

برگزاری انتخابات سالم وظیفه همگانی است

خبرگزاری فارس: عضو هیئت نظارت استان آذربایجان غربی گفت: تلاش برای برگزاری انتخابات سالم و حضور پرشکوه مردم در انتخابات وظیفه همگانی است.

برگزاری انتخابات سالم وظیفه همگانی است

به گزارش خبرگزاری فارس علی نیکبخت عصر امروز در در همایش ناظران میاندوآب اظهار داشت: حضور گسترده مردم در این دوره از انتخابات سبب خلق حماسه‌ای دیگر در کارنامه و تاریخ انقلاب اسلامی ایران خواهد بود.

وی تصریح کرد: ناظران شورای نگهبان با نظارت دقیق در روند اجرای انتخابات و نیز در حفظ و صیانت از آرای مردم تلاش خواهند کرد.

وی افزود: ناظران امین با رعایت موازین اسلامی و قانونی بدون کوچکترین تمایل به ابعاد گروه‌ها وظیفه مهم خود را برای حضور گسترده مردم در صحنه انتخابات آماده می‌کنند.

این مسئول ادامه داد: امروز رسانه‌های استکبار جهانی از جمله آمریکا، انگلیس و صهیونیست‌ها تلاش دارند تا این انتخابات را کمرنگ جلوه دهند اما ملت ایران این بار هم با حضور پررنگ خود در پای صندوق‌های رای توطئه دشمنان را نقش بر آب خواهند کرد.

نیکبخت تاکید کرد: این حضور مردم طی 33 سال گذشته در تمام صحنه‌های انقلاب از جمله صحنه انتخابات دشمنان را عصبانی و آنها را به وحشت انداخته است و بار دیگر در روز دوازدهم اسفند ماه در انتخابات مجلس نهم این امر تکرار می‌شود.

عضو هیئت نظارت استان آذربایجان غربی گفت: ناظران شورای نگهبان در واقع امانت‌دار مردم در معرفی افراد مطمئن به منظور پاسداری از دستاوردهای گران‌سنگ انقلاب اسلامی هستند.

وی اظهار داشت: ناظران که این رسالت بزرگ را عهده‌دار هستند باید دارای ویژگی خداجویی، تقوا، آگاهی، دوراندیشی، کاردانی و نظم در کارها را به نحو شایسته داشته باشند.

این مسئول گفت: باید برای احقاق حقوق مردم و شرکت‌کنندگان در انتخابات از هیچ تلاش و کوششی دریغ نکرد.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول