اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار سابق زرند:

دیگران به تعهداتشان عمل نکرده‌اند/ تیم هندبال شهرداری را منحل کنند

خبرگزاری فارس: شهردار سابق شهرستان زرند گفت: اگر برخی به تعهدات خود در زمینه تیم هندبال عمل نکرده‌اند به من ارتباطی ندارد.

دیگران به تعهداتشان عمل نکرده‌اند/ تیم هندبال شهرداری را منحل کنند

علی شفیعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان در ارتباط  با مسائل و مشکلات تیم هندبال شهرداری زرند اظهار داشت: در زمان حضور گنجعلیخانی در رأس ورزش استان کرمان تفاهمنامه‌ای بین معاون استانداری کرمان، مدیرکل سابق تربیت‌ بدنی کرمان، هیئت هندبال و شهرداری زرند منعقد شد که بر اساس آن هر دستگاه بخشی از هزینه‌های این تیم را پرداخت کند، اما اگر به تعهداتشان عمل نکرده‌اند به من ارتباطی ندارد.

وی افزود: مدارکی دارم که مشخص می‌کند، شهرداری زرند بیش از تعهداتش به تیم هندبال شهرداری زرند کمک کرده است.

شفیعی تصریح کرد: من به امضا خود متعهد بوده و بیش از توافق انجام گرفته به این تیم کمک کردم، اکنون نیز در شهرداری مسئولیتی ندارم، اما تا زمان حضورم بر اساس توافقات انجام گرفته به تعهداتم پایبند بودم.

وی در زمینه آن که جعفری مدیرعامل باشگاه گفته وی مسئولیت تیم هندبال را عهده‌دار بوده و باید پاسخگو باشد، گفت: این مسئله به من ارتباطی ندارد و جعفری برای فرار از پاسخ‌گویی این صحبت را مطرح کرده است.

شفیعی با بیان اینکه به عنوان شهردار نباید خود را آویزان هندبال می‌کردم، ابراز داشت: افتخار‌آفرینی بس است، اصلا هندبال را نمی‌خواهیم، همین امروز این تیم را منحل کنند و اخگر و دیگران در این زمینه پاسخ‌گو باشند.

وی با بیان اینکه هرگز اجازه نخواهم داد، شهرداری زرند در این زمینه متهم شود، اذعان داشت: بر خلاف صحبت‌های اخگر در حال حاضر نیز پول به این تیم تزریق می‌شود و در این زمینه نیز مستنداتی موجود است.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول