اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی کمیته فرهنگی فدراسیون فوتبال اعلام شد

کانون هواداران صبا در بین برترین‌های لیگ فوتبال

خبرگزاری فارس: کانون هواداران تیم فوتبال صبای قم در بین برترین‌های یازدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور قرار گرفت.

کانون هواداران صبا در بین برترین‌های لیگ فوتبال

به گزارش خبرگزاری فارس از قم در حالی که از سوی کمیته فرهنگی سازمان لیگ حرفه‌ای فوتبال کشورمان برترین‌های نیم فصل نخست از مسابقات یازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در قالب بخش‌های مختلف معرفی شدند، صبای قم نیز دارای یکی از رتبه‌های برتر در بین مربیان اخلاق و کانون هواداران باشگاه‌های لیگ برتری شد.

در حالی که عبدالله ویسی سرمربی تیم فوتبال صبای قم در بین برترین مربیان اخلاق این فصل از مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در رتبه ششم ایستاد، مهدی بدرلو بازیکن این تیم بین بازیکنان اخلاق قرار گرفت و صبای قم به‌عنوان هشتمین میزبان برتر لیگ از نگاه کمیته فرهنگی سازمان لیگ حرفه‌ای فدراسیون معرفی شد، کانون هواداران تیم فوتبال صبای قم نیز رتبه پنجم رده‌بندی را به خود اختصاص داد.

در شرایطی که باشگاه صبا از سال 1387 به صورت رسمی به استان قم منتقل شد، مسئولان این باشگاه از همان سال اول فعالیت این تیم در قم، یکی از مهمترین اقداماتی که در دستور کار خود قرار دادند تشکیل کانون هواداران صبای قم بود.

با اینکه در سال‌های اخیر چندان فکر خاصی برای تقویت کانون هواداران باشگاه صبای قم نشد و هنوز هم خیلی‌ها در قم حضور دارند که نه از نحوه فعالیت این کانون سر درآورده‌اند و نه اینکه می‌دانند این کانون به چه شکل و نحوی فعالیت می‌کند، اما به هر حال این کانون در بین برترین‌های نیم فصل نخست لیگ یازدهم قرار گرفت.

در چهار سال اخیر فعالیت چندان خاصی از سوی کانون هواداران صبای قم دیده نشده است و به نظر نمی‌رسید این کانون در قم فعالیت چشمگیری داشته باشد چرا که در بازی‌های خانگی صبای قم تماشاگران زیادی از بازی‌های صبا دیدن نمی‌کنند و صبای قم به دلیل توهین اندک تماشاگرانش در فصل جاری لیگ برتر چندین بار جریمه انضباطی شده است.

اما بر اساس اعلام کمیته فرهنگی سازمان لیگ حرفه‌ای فوتبال کشورمان، در بین برترین کانون هواداران باشگاه‌های لیگ برتری، کانون هواداران باشگاه ذوب آهن اصفهان با کسب 56 امتیاز در صدر ایستاد و دیگر تیم اصفهانی یعنی فولاد مبارکه سپاهان با کسب 51 امتیاز دوم شد.

این در حالی است که کانون هواداران باشگاه مس کرمان با کسب 40 امتیاز سوم شد، شهرداری تبریز با کسب 27 امتیاز در جایگاه چهارم ایستاد و کانون هواداران باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم با کسب 26 امتیاز رتبه پنجم را به خود اختصاص داد.

بعد از صبای قم، استقلال تهران با کسب 24 امتیاز ششم شد، ملوان بندر انزلی با کسب 19 امتیاز هفتم شد، تیم فوتبال راه‌آهن شهر ری با کسب 18 امتیاز در جایگاه هشتم قرار گرفت و تیم‌های شاهین بوشهر با کسب 17 امتیاز و پرسپولیس تهران با کسب 15 امتیاز در رتبه‌های بعدی ایستادند.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول