اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر خارگ مطرح کرد

تعامل مثبت شورا، شهرداری، مدیران اجرایی و نفتی در خارگ

خبرگزاری فارس: رئیس شورای شهر خارگ گفت: تعامل مثبت و سازنده بین شهرداری، شورای شهر و مدیران نفتی و اجرایی خارگ موجب توسعه و تحول مطلوبی در عمران شهری خارگ شده است.

تعامل مثبت شورا، شهرداری، مدیران اجرایی و نفتی در خارگ

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر ابوالفتح گرگی‌پور صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به تلاش شورا و شهرداری برای توسعه خدمات به مردم خارگ اظهار داشت: با تعامل سازنده‌ای که با مدیران نفتی داریم موجب شده که خدمات بیشتر و بهتری به مردم خارگ به‌ویژه بومی‌های این جزیره بدهیم.

وی افزود: در این راستا شهرداری و شورای شهر با تعامل نزدیک و مطلوبی که با هم دارند توانسته‌اند چهره جزیره را به نسبت سال‌های گذشته تغییر داده و این امر موجب رضایتمندی مردم شده است.

رئیس شورای شهر خارگ با اشاره به خدمات مدیران نفتی به مجموعه ساکنان جزیره خارگ اضافه کرد: مردم بومی خارگ نیز از خدمات مجموعه نفت بهره‌مند هستند و باید از همکاری مدیران نفتی در خارگ نهایت قدردانی را داشته باشیم.

گرگی‌پور با اعلام رضایت از تعامل شهرداری و مدیریت پایانه‌های نفتی خارگ خاطر نشان کرد:با توجه به وجود فرودگاه در جزیره خارگ حدود 15 درصد ظرفیت پروازی مجموعه نفت به ساکنان بومی خارگ اختصاص دارد.

وی افزود: هر چند این میزان ظرفیت پروازی جوابگوی نیاز مردم بومی خارگ نیست اما مردم رضایت نسبی خود را از این میزان هم اعلام کرده‌اند.

رئیس شورای شهر خارگ تصریح کرد: مردم تلاشگر و ولایتمدار خارگ حق داشتن خدمات بیشتری هم دارند که با وجود تعامل بین مجموعه نفت و مدیریت شهری خارگ این امر میسر خواهد شد.

گرگی‌پور اضافه کرد: به منظور زیباسازی جزیره خارگ با همکاری نهادهای نظامی توانستیم خدمات بیشتری به مردم بدهیم و این امر توانسته چهره خارگ را تغییر دهد.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول