اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هم‌زمان با روز درخت‌کاری و هفته منابع‌ طبیعی

جشنواره کاردستی درخت من در بشرویه برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان بشرویه گفت: جشنواره کاردستی درخت من هم‌زمان با روز درخت‌کاری و هفته منابع طبیعی در بشرویه برگزار می‌شود.

جشنواره کاردستی درخت من در بشرویه برگزار می‌شود

طاهره کیانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بشرویه اظهار داشت: این طرح با هدف آشنایی اعضاء با اهمیت درخت‌کاری و ایجاد فضای سبز، پرورش خلاقیت و ابتکار در کودکان و نوجوانان و ساختن آشیانه مهر و دوستی در 16 اسفندماه برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: کودکان و نوجوانان علاقه‌مند می‌توانند با اشیای دور ریختنی و بلااستفاده و با خلاقیت و ابتکار خود درختی دارای صورت انسان بسازند و در این جشنواره شرکت کنند.

کیانی عنوان کرد: از دیگر برنامه‌های کانون در روز درختکاری و هفته منابع طبیعی بازدید از اداره منابع‌ طبیعی و ساخت ماکت گلی با درخت در 17 اسفندماه خواهد بود.

وی افزود: به مناسبت بزرگداشت پروین اعتصامی اعضای کارگاه ادبی مرکز، شعرخوانی اشعار پروین و دل‌نوشته‌های این شاعره در زمینه اشعار خاص بهار و عید را خواهند داشت.

کیانی با اشاره به موفقیت‌های ملی و بین‌المللی اعضای کانون در سال جاری اظهار داشت: بشرویه کانون خلاقیت، ابتکار و نوآوری است که این مرکز با حضور نونهالان، کودکان و نوجوانان شهرستان پیشگام معرفی نخبگان علمی و فرهنگی شهرستان است.

وی ادامه داد: طرح توسعه فضای مرکز با حمایت مالی فرمانداری شهرستان در حال اجرا است و به زودی اعضای کانون می‌توانند از همین مرکز ستارگان آسمان را رصد کنند.

کیانی از راه‌اندازی کتابخانه سیار خبر داد و افزود: این کتابخانه برای استفاده کودکان و نوجوانان روستاهای مجاور شهرستان از کتاب‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مهیا شده که در هر روز به یکی از این روستاها اعزام خواهد شد.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول