اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته بیست و دوم لیگ دسته اول ایران

ماشین‌سازی برای پیروزی به اهواز می‌رود/ گریز گسترش فولاد از منطقه خطر

خبرگزاری فارس: تیم ماشین‌سازی تبریز در هفته بیست و دوم لیگ آزادگان مهمان تیم استقلال صنعتی اهواز است.

ماشین‌سازی  برای پیروزی به اهواز می‌رود/ گریز گسترش فولاد از منطقه خطر

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، تیم ماشین‌سازی تبریز که با 34 امتیاز تیم دوم جدول است روز پنج شنبه  18 اسفند در اهواز به مصاف تیم استقلال صنعتی خواهد رفت.

ماشین‌سازی هفته گذشته و در یک بازی حساس موفق شد تیم نیروی زمینی تهران را با یک گل شکست داده و مجددا به مکان دوم جدول صعود کند.

ماشین‌سازی در حال حاضر با تیم اول جدول آلومینیوم هرمزگان 9  امتیاز فاصله دارد که در پنج هفته باقیمانده این رقابت‌ها، جبران این امتیازات بسیار سخت بوده، اما غیرممکن نیست.

ماشین‌سازی برای رسیدن به مرحله پلی آف باید در هر پنج بازی خود امتیازات لازم را کسب کند تا شانس صعود به لیگ برتر را داشته باشد.

استقلال صنعتی اهواز با 22 امتیاز در رده دوازدهم جدول قرار دارد، بازی رفت دو تیم در تبریز با نتیجه دو بر یک  به سود تیم ماشین سازی تبریز به اتمام رسیده بود.

گریز گسترش فولاد از منطقه خطر

تیم گسترش فولاد تبریز روز پنج‌شنبه میزبان تیم مس رفسنجان است، گسترش فولاد تبریز در چند هفته اخیر با نتایج خوبی که کسب کرده تا حدودی از منطقه خطر فرار کرده اما برای تثبیت موقعیت خود به هر سه امتیاز این بازی نیاز دارد، گسترش فولاد تبریز با 25 امتیاز در رده نهم و مس رفسنجان با 17 امتیاز تیم انتهایی جدول است، بازی رفت دو تیم در رفسنجان با تساوی بدون گل به اتمام رسیده بود.

گسترش فولاد تبریز در پنج بازی با هدایت برگی‌زر صاحب سه پیروزی و دو تساوی و 11 امتیاز شده و امیدوار است همین روند را در پنج بازی باقیمانده خود ادامه دهد.

این تیم هفته گذشته مقابل تیم مدعی فولاد یزد در خارج  از خانه به تساوی رسید.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول