اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه دیدار با پرسپولیس

محرومیت هواداران گیتی‌پسند به حالت تعلیق درآمد

خبرگزاری فارس: محرومیت تماشاگران تیم گیتی‌پسند به حالت تعلیق درآمد و هواداران این تیم می‌توانند با حضور در ورزشگاه تیمشان را تشویق کنند.

محرومیت هواداران گیتی‌پسند به حالت تعلیق درآمد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، در هفته پایانی لیگ برتر فوتسال تیم گیتی‌پسند در سالن شهدای مخابرات به مصاف تیم پرسپولیس تهران می‌رود.

در پی حواشی متعددی که در جریان بازی تیم‌های گیتی‌پسند و منصوری قرچک رخ داد، با حکم کمیته انضباطی تماشاگران تیم گیتی‌پسند از حضور در سالن برای دیدار نماینده اصفهان با تیم تهرانی محروم شدند، اما با تجدید نظر صورت گرفته، این حکم به حالت تعلیق درآمد.

سرپرست تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: رأی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال مبنی بر محرومیت تماشاگران گیتی‌پسند به حالت تعلیق درآمده است و این رأی شب گذشته به باشگاه اصفهانی اعلام شد.

محمدحسین عراقی‌زاده افزود: با تصمیم اتخاذ شده، تماشاگران گیتی‌پسند می‌توانند روز جمعه از نزدیک دیدار تیمشان با پرسپولیس را نظاره‌گر باشند و با حمایتی که از تیم به عمل می‌آورند، زمینه‌ساز قهرمانی این تیم شوند.

به گزارش فارس، تیم گیتی‌پسند با امتیاز مساوی با تیم منصوری و به دلیل تفاضل گل کمتر در رده دوم قرار داد و در صورتی که تیم ماهان از منصوری در این هفته امتیاز بگیرد، با برد گیتی‌پسند قهرمانی این تیم مسجل می‌شود.

انتهای پیام/خ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول