اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان ایلام:

ورزشکاران ایلامی با آمادگی در رقابت‌های ایروبیک حاضر شدند

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام گفت: ژیمناستیک‌‌کاران ایلامی با آمادگی کامل در رقابت‌های ایروبیک قهرمان کشوری حاضر شدند.

ورزشکاران ایلامی با آمادگی در رقابت‌های ایروبیک حاضر شدند

فرزاد فتاحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: مسابقات ایروبیک ژیمناستیک قهرمانی کشور با حضور 16 استان کشور و در رده‌های سنی مختلف در استان ایلام در حال برگزاری است.

وی ادامه داد: تاکنون نیز ورزشکاران استان ایلام در این مسابقات و در رده سنی نونهالان و نوجوانان خوش درخشیده‌ و موفق به کسب عنوان‌های برتر شده‌اند.

این مسئول اضافه کرد: در این راستا و در رده سنی نونهالان علیرضا پورمقدم مدال برنز انفرادی را کسب کرد و در سه نفره نونهالان عنوان دومی را به خود اختصاص داد.

فتاحی تصریح کرد: در مجموع تیمی نونهالان انفرادی و سه نفره ، تیم استان ایلام با کسب امتیاز لازم رتبه دوم کشور را به دست آورد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام گفت: همچنین ورزشکاران ایلامی در رده نوجوانان تیم سه نفره با کسب مدال برنز در جایگاه سوم قرار گرفتند.

وی ادامه داد: در جمع امتیازات کسب شده ورزشکاران نوجوانان استانمان با کسب 15/38 امتیاز عنوان نائب قهرمانی کشور را تصاحب کردند. 

این مسئول اضافه کرد: این مسابقات در سطح بسیار بالایی در حال برگزاری است و امیدوارم ایلام بتواند در این دوره از رقابت‌ها عنوان‌های برتری را کسب کند.

فتاحی تصریح کرد: استان ایلام ظرفیت برگزاری رقابت‌های قهرمان کشوری، بین‌المللی و آسیایی را داشته و در این راستا همواره موفق عمل کرده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام گفت: در این دوره از رقابت‌ها نیز با آمادگی کامل حضور یافته و قطعاً نتایج مثبتی را در خاتمه کسب خواهد کرد.

انتهای پیام/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول