اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار گرگان:

12 نقطه گرگان روکش آسفالت می‎شود

خبرگزاری فارس: شهردار گرگان گفت: برای رفاه حال مردم شهر گرگان 12 نقطه را روکش آسفالت خواهیم کرد که این اقدام تا اواخر اردیبهشت ماه سال آینده به طول خواهد انجامید.

12 نقطه گرگان روکش آسفالت می‎شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان ابراهیم کریمی صبح امروز در جمع مدیران دستگاه‎های اجرایی گرگان اظهار داشت: المان میدان بسیج گرگان که دومین برج بلند کشور است آماده بهره‌برداری است.

وی بیان داشت: بیش از 650 معبر طی چهار سال گذشته جدول‎گذاری و زیرآسفالت شده که یک رکورد تاریخی در شهر گرگان است.

شهردار گرگان تصریح کرد: برای حفاظت شهر از سیلاب و آب گرفتگی فعالیت‎های بسیار وسیعی انجام شده است و در حال حاضر هفت پیمانکار در هفت نقطه شهر گرگان مشغول فعالیت هستند که کاری پرهزینه است اما زیربنای آینده شهر گرگان از سیلاب مصون خواهد شد که البته کانال‎های متعددی برای دفع آب‎های سطحی در حال اجراست.

کریمی در مورد بهبود محیط شهری اذعان داشت: فعالیت‎های زیادی در این زمینه انجام شده که سه پارک بزرگ گرگان از این اقدامات بوده است که فاز دو پارک ملت، پارک بانوان در تپه‎های امام‌رضا و تپه باستانی قلعه‌خندان که متاسفانه طی سال‌ها مورد تاخت‎و‎تاز ناهنجاری‎ها و فعالیت‎های معتادان قرار داشت پاکسازی شد.

وی خاطر نشان کرد: شهرداری گرگان در فعالیت‎های فرهنگی ورزشی طی 10 سال گذشته جمعا 23 مکان فرهنگی ورزشی احداث کرده و هر سال میانگین تقریبا 2.2 فضا ایجاد کرده که در نوع خود فوق‎العاده است.

شهردار گرگان در پایان اظهار داشت: چهار مکان ورزشی نیز در دست طراحی است که به زودی وارد فاز عملیات اجرایی خواهد شد.

انتهای پیام/و۳۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول