اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار آذربایجان‌شرقی:

حضور در لیگ قهرمانان آسیا حق تراکتورسازی است

خبرگزاری فارس: استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: حضور تیم تراکتورسازی در لیگ فوتبال باشگاه‌های آسیا حق فوتبال آذربایجان‌شرقی و تماشاگران فهیم آن است.

حضور در لیگ قهرمانان آسیا حق تراکتورسازی است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی تربیت‌بدنی آذربایجان‌شرقی، احمد علیرضا بیگی به همراه سیدمحمد شروین‌اسبقیان مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی با حضور در تمرینات تیم تراکتورسازی تبریز با کادر فنی و بازیکنان پیش از دیدار با سپاهان اصفهان دیدار و گفت‌وگو کرد.

استاندار آذربایجانشرقی در این دیدار گفت: بی‌شک تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز نماینده خوبی از فرهنگ و اخلاق آذربایجان است و با حمایت طرفداران فهیم و پرشور خود نماینده‌ای شایسته برای ورزش استان در سطح اول فوتبال کشور است و با بردهای ارزشمند خود مثل همیشه دل مردم تبریز و آذربایجان‌شرقی و همه عاشقان این تیم را شاد کرده و حضور تیم تراکتورسازی در لیگ فوتبال باشگاه‌های آسیا حق فوتبال آذربایجان‌شرقی و تماشاگران فهیم آن است.

وی افزود: امروز فوتبال کشور با وجود تیم فوتبال تراکتورسازی و طرفداران پرشور و فهیم خود در شور و شعف خاصی به سر می‌برد و الگوی ویژه‌ای برای سایر تیم‌ها و رشته‌های ورزشی قرار گرفته است و دیدار تیم تراکتورسازی تبریز و سپاهان اصفهان دیداری همانند بازی‌هاست و مقداری حساسیت بر حاکم این رقابت حاکم است که بازیکنان بدون هیچگونه استرس تفکرات کادر فنی را در بازی پیاده کنند و به امید خدا سربلند از بازی خارج و دل مردم و هواداران را شاد کنند.

تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در هفته بیست و هفتم رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های ایران به دنبال کم کردن فاصله امتیازی خود با سپاهان صدرنشین است.

هفته بیست و هفتم از رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور دوشنبه این هفته با انجام دو دیدار به پایان می‌رسد و در یکی از حساس‌ترین بازی‌ها دو تیم تراکتورسازی تبریز و سپاهان اصفهان رو در روی هم قرار می‌گیرند.

دو تیم در این بازی با دو انگیزه کاملا متفاوت به مصاف هم می‌روند، اما هر دو تیم هدف مشترکی را نیز در این بازی دنبال می‌کنند.

سپاهان که با گرفتن نتایج خوب در نیم فصل دوم خود را به عنوان صدرنشین جدید رقابت‌ها معرفی و با اختلاف پنج امتیاز نسبت به تیم دوم در رده نخست قرار گرفت، در این بازی تلاش خواهد کرد این اختلاف را حفظ و برای خود در جدول رده‌بندی حاشیه امنیت ایجاد کند.

ضمن اینکه این تیم همانند تیم‌های استقلال و تراکتورسازی به دنبال کسب عنوان قهرمانی این دوره از رقابت‌هاست و بهتر از هر تیم دیگری می‌داند این بازی از جمله بازی‌هایی است که ارزش شش امتیاز را دارد.

اما تراکتورسازی تبریز نیز در این بازی در گام اول به دنبال کاهش فاصله امتیازی خود با تیم صدرنشین و دوم جدول است و در گام دوم مطرح کردن خود و نشان دادن تراکتورسازی تغییر کرده به دیگر تیم‌های مدعی است.

اگر این تیم بتواند در این بازی سه امتیاز را در تبریز نگه دارد، فاصله امتیازی این تیم با سپاهان به سه امتیاز کاهش می‌یابد و چه بسا با نتیجه نگرفتن تیم استقلال در بازی این هفته مقابل راه‌آهن شهرری به رده دوم جدول نیز صعود کند.

انتهای پیام/آ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول