اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان غربی خبر داد

برقراری پروازهای عتبات عالیات از فرودگاه ارومیه

خبرگزاری فارس: مدیر کل فرودگاه‌های آذربایجان غربی گفت: پرواز ارومیه ـ بغداد از 27 اسفند ماه از فرودگاه ارومیه برای نخستین بار انجام می‌شود.

برقراری پروازهای عتبات عالیات از فرودگاه ارومیه

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه به نقل از اداره کل فرودگاه‌های آذربایجان غربی کمال پرهیزکار در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این پرواز با هواپیمای MD-88 شرکت هواپیمایی تابان انجام می‌گیرد.

وی افزود: هفته‌ای یک پرواز در مسیر ارومیه ـ بغداد انجام می‌شود که در صورت استقبال هم استانی‌ها امکان افزایش این پروازها نیز وجود دارد.

این مسئول در ادامه به پروازهای خارجی نوروزی نیز اشاره و اضافه کرد: پروازهای چارتری ارومیه به ترکیه (قاضی آنتپ) نیز از 28 اسفند با هواپیمای B737 شرکت هواپیمایی Corendon آغاز می‌شود.

مدیر کل فرودگاه‌های آذربایجان غربی ادامه داد: پرواز مستقیم ارومیه ـ مشهد مقدس و بالعکس از آخرین روز اسفند 90 در فرودگاه ارومیه دایر می‌شود.

پرهیزکار اظهار داشت: از 29 اسفند ماه جاری پرواز ارومیه ـ مشهد مقدس و بالعکس دایر می‌شود و زوار حرم مطهر ثامن الائمه می‌توانند از این امکان برای سفر هوایی به مشهد مقدس در تعطیلات نوروز استفاده کنند.

وی افزود: برای ارائه تسهیلات ویژه هر هفته دو پرواز در روزهای دوشنبه و پنج‌شنبه در این مسیر پیش‌بینی شده است.

این مسئول تصریح کرد: فروش بلیط پرواز ارومیه ـ مشهد در تمام آژانس‌های هوایی استان آغاز شده و قیمت بلیط رفت و برگشت این پرواز 239 هزار و 200 تومان است.

مدیر کل هواپیمایی هما در آذربایجان غربی خاطر نشان کرد: شرکت ایران ایرتور با هواپیمای بوئینگ ام دی به ظرفیت 140 نفر این پرواز را انجام می‌دهد و شرکت هما تمام امور هندلینگ شامل ارائه سرویس به هواپیما و ارائه خدمات به مسافران در فرودگاه را بر عهده گرفته است.

انتهای پیام/غ30/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول