اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استمداد از استاندار برای حمایت از تیم ماشین‌سازی

آقای استاندار فوتبال تبریز فقط تراکتورسازی نیست

خبرگزاری فارس: آقای استاندار فوتبال تبریز فقط در تیم فوتبال تراکتورسازی خلاصه نمی‌شود.

آقای استاندار فوتبال تبریز فقط تراکتورسازی نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، حضور استاندار آذربایجان‌شرقی در چند بازی تراکتورسازی و توجه ایشان به این تیم موجب دلگرمی فوتبال‌دوستان آذربایجانی شده است.

بدون اغراق حمایت بالاترین مقام اجرایی استان از تیم تراکتورسازی موجب قوت قلب برای بازیکنان تیم و تماشاگران بی‌شمار تراکتورسازی شده است تا تبریز بعد از سال‌ها به آرزوی خود که راهیابی به باشگاه‌های آسیا است دست یابد.

استاندار آذربایجان‌شرقی در مصاحبه‌های خود بارها علاقه خود را به ورزش و فوتبال آذربایجان ابراز کرده و حتی در عمل نیز تا حد توان از ورزش استان حمایت کرده است.

اما توجه وی به تیم تراکتورسازی موجب دلخوری هواداران ماشین‌سازی شده است البته بیگی در دیدار خود با اصحاب مطبوعات در آخرین روزهای سال گذشته عنوان کرد که اگر کمتر به ماشین‌سازی توجه کرده است به دلیل حضور دبیری در راس این باشگاه بوده که احساس می‌کردم وی قادر است باشگاه ماشین‌سازی را به جایگاه مطلوبی برسانند.

اما باید قبول کرد که باشگاه ماشین‌سازی تنها با حمایت دبیری قادر به ادامه حیات خود نخواهد بود.

برادران دبیری از روی عشق و علاقه به ورزش استان و حفظ هویت فوتبال تبریز در این راه پیشقدم شده و با کمترین ادعایی حفظ تیم ماشین‌سازی را بر عهده گرفته‌اند اما هواداران از این واهمه دارند که اگر حمایت‌های لازم از این باشگاه صورت نگیرد و اگر قول‌های داده شده نسبت به قدیمی‌ترین تیم آذربایجان عمل نشود روزی با دلسردی برادران دبیری آخرین حامی خود را نیز از دست دهند.

ماشین‌سازی امروز در مکان دومی گروه خود قرار داشته و امید فراوانی از این تیم برای صعود به لیگ برتر می‌رود. هزینه صورت گرفته در فصل جاری  توسط برادران دبیری در طول 15 سال اخیر باشگاه ماشین‌سازی بی‌سابقه بوده است. اما تا به امروز هیچ‌گونه کمکی به این تیم نشده و این می‌تواند در آینده نزدیک به دلسردی مجموعه دبیری از سرمایه‌گذاری در ورزش و فاصله گرفتن بخش خصوصی از تیمداری منجر شود.

در واپسین روزهای مسابقات لیگ دسته اول و در حالی که ماشین‌سازی در صف مدعیان صعود قرار دارد، توجه استاندار آذربایجان‌شرقی به این تیم می‌تواند در صعود سومین تیم تبریزی به لیگ برتر کمک شایانی کرده باشد.

در پایان امیدواریم با حمایت استاندار آذربایجان‌شرقی از ماشین‌سازی به‌عنوان شناسنامه فوتبال تبریز شاهد بازگشت این تیم به گذشته پرفروغش باشیم.

انتهای پیام/ح10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول