اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس فدراسیون والیبال مطرح کرد

توزیع عادلانه تیم‌های استانی لیگ برتر والیبال/ امسال لیگ بهتری را شاهد بودیم

خبرگزاری فارس: رئیس فدراسیون والیبال از توزیع عادلانه تیم‌های استانی در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور خبر داد.

توزیع عادلانه تیم‌های استانی لیگ برتر والیبال/ امسال لیگ بهتری را شاهد بودیم

محمدرضا داورزنی در حاشیه سفر به مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آمل درباره بازی کاله و پیکان تهران بیان داشت: بازی زیبا و پرتحرکی را بین تیم‌های برتر کشورمان در این شهرستان مشاهده کردیم که البته در این دیدار به همراه ولاسکو سرمربی تیم ملی والیبال بزرگسالان و زورزی اسطوره والیبال دنیا و تحلیلگر ویژه فدراسیون جهانی والیبال به آمل سفر کردم.

وی با تقدیر از مسئولان کاله مازندران که بعد از چندین سال برای ارتقای والیبال کشورمان و منطقه زحمات زیادی کشیدند، افزود: این دیدار از حساس‌ترین دیدارهای لیگ برتر کشورمان بود که مردم نیز بازی جالبی را مشاهده کردند.

رئیس فدراسیون والیبال با اعلام اینکه این مسابقات کمک قابل توجهی به ارتقای والیبال تیم ملی و افزایش سطح کمی و کیفی این رشته در آسیا و جهان می‌کند، گفت: در ارزیابی این دوره از رقابت‌ها می‌توان گفت که امسال به مراتب نسبت به سال‌های گذشته لیگی منسجم‌تر و با کیفیت‌تر را شاهد بودیم که در مرحله نیمه‌نهایی آن توزیع عادلانه‌ای بین تیم‌های استانی این رقابت‌ها داشتیم.

داورزنی با تاکید اینکه در مرحله نیمه نهایی هر چهار تیم از چهار استان کشورمان بودند، عنوان کرد: تیم‌های سایپا به عنوان نماینده استان البرز، کاله نماینده مازندران، پیکان نماینده تهران و شهرداری ارومیه نماینده آذربایجان غربی در این مرحله حاضر بودند و فینال این رقابت‌ها نیز از سنتی بودن خود خارج شد.

وی با اشاره به اینکه نمایندگان البرز و مازندران دیدار نهایی را برگزار می‌کنند، گفت: این امر نشان از تلاش و کوشش مسئولان تیم‌های ورزشی در استان‌ها دارد.

رئیس فدراسیون والیبال با اشاره به اینکه بازیکنان لیگ برتری نیز امسال در تیم‌های مختلفی تقسیم شدند، تصریح کرد: امسال نسبت به سال‌های گذشته لیگ بهتری را شاهد بودیم.

انتهای پیام/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول