اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره راه و ترابری کبودراهنگ:

اجرای پروژه‌های راهسازی و راهداری کبودراهنگ با اعتبار 15 میلیارد تومان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره راه و ترابری شهرستان کبودراهنگ گفت: مجموع کل اعتبارات پروژه‌های راهسازی و راهداری شهرستان کبودراهنگ با اعتبار 14 میلیارد و 900 میلیون تومان در سال 90 اجرایی شده است.

اجرای پروژه‌های راهسازی و راهداری کبودراهنگ با اعتبار 15 میلیارد تومان

رسول ابراهیم خانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان در ارتباط با عملکرد این اداره در سال 90 اظهار کرد: از جمله اقداماتی که در سال 90 توسط اداره کل راه و ترابری شهرستان کبودراهنگ صورت گرفته در زمینه راهسازی و راهداری است.

وی افزود: اجرای زیرسازی راه‌های روستایی به طول 73 کیلومتر با اعتبار 29 میلیارد ریال و اجرای بیس و آسفالت راه‌های روستایی به طول 41 کیلومتر با اعتبار 29 میلیارد ریال از اقدامات این اداره در سال 90 است.

رئیس اداره راه و ترابری شهرستان کبودراهنگ با اشاره به عملکرد راه‌های اصلی و فرعی شهرستان کبودراهنگ بیان داشت: زیرسازی و آسفالت چهار خطه کبودراهنگ، شیرین‌سو، قیدار شامل اجرای هشت کیلومتر زیرسازی با اعتبار 11 میلیارد ریال و اجرای چهار کیلومتر آسفالت با اعتبار 15 میلیارد ریال از دیگر اقدامات اداره راه و ترابری این شهرستان به شمار می‌رود.

وی اضافه کرد: تعریض محور گل‌تپه- علیصدر به طول شش کیلومتر شامل اجرای زیرسازی با اعتبار 5 میلیارد ریال و اجرای آسفالت با اعتبار 6 میلیارد ریال و همچنین احداث محور همدان، بیجار شامل اجرای 15 کیلومتر زیرسازی و آسفالت با اعتبار 30 میلیارد ریال نیز جزو عملکرد امسال راه و ترابری شهرستان کبودراهنگ محسوب می‌شود.

ابراهیم خانی عملکرد راهداری این شهرستان را نیز خوب ارزیابی و تصریح کرد: تسطیح و ریگلاژ راه‌های شنی به طول 180 کیلومتر با اعتبار 3 میلیارد و 600 میلیون ریال، اصلاح سه مورد تقاطع با اعتبار 3 میلیارد ریال، شانه‌سازی و اصلاح شانه به طول 115 کیلومتر با اعتبار 2.5 میلیارد ریال، تسطیح حریم قانونی راه‌ها به طول 120 کیلومتر با اعتبار 300 میلیون ریال، احداث و تعمیرات ابنیه فنی به تعداد 10 دستگاه با اعتبار 800 میلیون ریال و لکه‌گیری راه‌های آسفالته به متراژ 25 هزار مترمربع با اعتبار 2 میلیارد ریال از جمله اقدامات راهداری شهرستان کبودراهنگ بوده که اجرایی شده است.

وی در ادامه سخنانش با اشاره به اینکه بعضی از راه‌های روستایی نیز زیرسازی شده و در دست اجرا است، اضافه کرد: مجموع کل اعتبارات پروژه‌های راهسازی و راهداری شهرستان کبودراهنگ با اعتبار 14 میلیارد و 900 میلیون تومان اجرایی شده است.

رئیس اداره راه و ترابری شهرستان کبودراهنگ تصریح کرد: شهرستان کبودراهنگ در ارتباط با برف‌روبی راه‌های اصلی و فرعی این شهرستان هشت راهدارخانه را با به کارگیری 70 نفر از پرسنل از آذر ماه به صورت شیفت‌های شبانه‌روزی با 45 دستگاه انواع ماشین‌آلات برف‌روبی تجهیز کرده است که آماده خدمت‌رسانی به مردم هستند.

وی گفت: با توجه به اینکه خیلی از اعتبارات در حین ساخت به پروژه‌ها تعلق گرفته است و نسبت به هدف‌گذاری‌هایی که برای سال 90 داشتیم امسال سال خوب و پرتلاشی برای راه و ترابری شهرستان کبودراهنگ بوده است.

ابراهیم خانی ادامه داد: برای ایام نوروز نیز برنامه‌های خاصی در نظر گرفته شده است که از این میان محورهایی که منتهی به علیصدر می‌شود در اولویت قرار گرفته‌اند.

وی ابراز داشت: دو اکیپ نصب علائم در محورهای منتهی به علیصدر برای تکمیل علائم راه و دو اکیپ شانه‌سازی نیز در محور شیرین‌سو و محور سوباشی در حال حاضر در حال انجام فعالیت هستند.

رئیس اداره راه و ترابری شهرستان کبودراهنگ در پایان سخنانش با توجه به اینکه شهرستان کبودراهنگ منطقه‌ای سردسیر است، خاطرنشان کرد: از 25 اسفند تا 20 فروردین سال آینده نیز اکیپ‌های برف‌روبی و راهداری در گردنه‌ها و راهدارخانه‌ها مستقر و آماده ارائه خدمات هستند و تمامی پرسنل راهداری به صورت شیفتی و شبانه‌روزی آماده خدمت‌رسانی به مردم هستند.

انتهای پیام/خ۱۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول