اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قهرمانی در لیگ هدف من است

کرانچار: سرمربیگری سپاهان ‌را بدون معطلی‌ پذیرفتم‌

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: تا زمانی که قهرمانی لیگ را به هواداران سپاهان هدیه نکنم، به اهدافی که مدنظرم بوده دست پیدا نکرده‌ام.

کرانچار: سرمربیگری سپاهان ‌را بدون معطلی‌ پذیرفتم‌

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، زلاتکو کرانچار شامگاه پنج‌شنبه در آیین جشن نوروزی ستارگان که در هتل آسمان برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از سال‌ها قبل شناخت نسبی از فوتبال ایران داشتم و زمانی که مسئولان باشگاه سپاهان به من پیشنهاد همکاری دادند، بدون معطلی و با کمال میل پذیرفتم.

وی با بیان اینکه اهداف زیادی را در باشگاه سپاهان دنبال می‌کند، افزود: با وجودی که تیم سپاهان در لیگ صدرنشین است اما به اهدافی که برای تیم داشته‌ام، هنوز نرسیده‌ام.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان با ابراز خرسندی از حضور در تیم سپاهان تأکید کرد: مدیران باشگاه محیط شایسته‌ای را برای فعالیت مهیا کرده‌اند و خوشحالم در تیمی فعالیت می‌کنم که تک تک نفرات آن با انگیزه اهداف خود را دنبال می‌کنند.

در ادامه رسول خوروش سرپرست تیم فوتبال سپاهان نیز با تبریک سال نو به اصحاب رسانه حضورش در باشگاه سپاهان را موقعیت مغتنمی دانست و ابراز امیدواری کرد که با قهرمانی لیگ یازدهم را به پایان ببرند.

انتهای پیام/‌ش30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول