اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دومین دیدار مرحله نهایی لیگ برتر والیبال

کاله آمل میزبان والیبال سایپای البرز است

خبرگزاری فارس: در دومین دیدار مرحله نهایی لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور کاله مازندران از ساعت 17 امروز شنبه در آمل به مصاف سایپای البرز می‌رود.

کاله آمل میزبان والیبال سایپای البرز است

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، در دومین دیدار مرحله نهایی لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور کاله مازندران از ساعت 17 امروز شنبه در آمل به مصاف سایپای البرز تیم خودروساز این دوره از رقابت‌ها می‌رود که هواداران متعصب این تیم مازندرانی در آخرین تمرین قبل دیدار این تیم با شعار « آملی‌ها جان می‌دهند، جام نمی‌دهند» از مسافران کرجی پذیرایی کردند.

کاله مازندران برای برگزاری این دیدار حساس و سرنوشت‌ساز عزم خود را جزم کرده تا با ارائه بازی زیبا و تماشاگرپسند کار را به بازی سوم در کرج بکشاند.

البته کاله مازندران که امسال دست به شگفتی بزرگ زده و فینال سنتی بین پیکان و سایپا را با سنت‌شکنی از خودروسازان گرفته است با انگیزه‌ بالایی عصر امروز دومین دیدار خود را مقابل این تیم برگزار می‌کند.

دومین دیدار مرحله نهایی این دو تیم از ساعت 17 امروز در سالن 2 هزار نفری پیامبر اعظم(ص) شهرستان آمل دنبال می‌شود که از سوی فدراسیون والیبال حمید راهجردیان به عنوان داور نخست به همراه بهروز جعفری کار قضاوت را برعهده دارند.

امیدوار حاتمی به عنوان نماینده و ناظر فدراسیون والیبال برای این دیدار انتخاب شده و همچنین به علت حساسیت فوق‌العاده دومین دیدار فینال در مازندران خلیل یگانه‌مجد نیز ناظر ویژه سازمان لیگ است.

در دیدار نخست فینال که در مجموعه ورزشی انقلاب اسلامی استان البرز برگزار شد کاله مازندران با نتیجه سه بر یک متحمل شکستی خارج خانه شد و در آمل می‌خواهد با پیروزی کار را به بازی سوم بکشاند.

اگر در دو دیدار رفت و برگشت پیروزی بین تیم‌ها تقسیم شود بازی سوم این دوره از لیگ برتر روز دوشنبه 29 اسفندماه برگزار می‌شود تا تکلیف تیم‌های اول تا چهارم این مسابقات در روز پایانی سال 1390 مشخص شود.

تنها نماینده مازندران که سومین حضور خود را در این دوره از رقابت‌ها تجربه می‌کند نخستین بار است که به عنوان تیم شهرستانی وارد مرحله نهایی شده و در دو دوره قبلی خود به عنوان باارزش سومی دست یافت، در مقابل سایپای البرز نیز پنج دوره نایب قهرمانی لیگ برتر را در پرونده ورزشی خود دارد کار سختی دارد.

فدراسیون والیبال کشورمان برای دیدار حساس رده‌بندی این دوره از رقابت‌ها که پیکان تهران در ارومیه مقابل شهرداری صف‌آرایی می‌کند احمد حاجی کاظمی و علیرضا قریب را به عنوان گروه داوری برگزیده و عباس جلایر به عنوان نماینده فدراسیون و یونس حسن‌زاده ناظر ویژه سازمان لیگ برتر در این دیدار حاضر هستند.

پیکان که علاوه بر قهرمانی متعدد در لیگ برتر والیبال ایران و جام باشگاه‌های آسیا، مقام سوم جام باشگاه‌های جهان را در اختیار دارد باید در دومین دیدار مرحله رده‌بندی مقابل شهرداری ارومیه صف‌آرایی کند درصورتی که در دیدار نخست در خانه والیبال تهران از این تیم شکست خورد.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول