اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست تیم هندبال فولاداکسین خوزستان:

گربه سیاه سپاهان خواهیم‌ بود

خبرگزاری فارس: سرپرست فولاداکسین خوزستان(بهبهان) گفت: سپاهان اصفهان تیم بسیار قوی و قدرتمندی است اما ما نیز در برابر این تیم دست و پا بسته نخواهیم‌ بود.

گربه سیاه سپاهان خواهیم‌ بود

شاهرخ آذرحزین امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بهبهان در خصوص بازی بعدازظهر امروز خود در برابر تیم سپاهان اصفهان اظهار کرد: تیم سپاهان با تمام قدرت و بازیکنان خود در این بازی حاضر شده و قطعاً با تمام نیرو در برابر ما به میدان خواهند آمد.

وی تصریح کرد: ما نیز تمرینات خوبی داشته‌ایم اما متأسفانه در کنار کمال مرامی که از هفته‌ها پیش مصدوم بوده، دو بازیکن دیگر نیز در بازی با شهرداری زرند دچار مصدومیت شده‌اند که قادر به همراهی تیم در این مسابقه خانگی نیستند که کار ما را مشکل‌تر کرده‌است.

آذرحزین خاطرنشان کرد: با همه این توضیحات، بازیکنان ما با روحیه خوبی که دارند به طور قطع در این بازی خانگی با تمام توان خود به میدان رفته و ما گربه سیاه سپاهان خواهیم بود.

سرپرست فولاداکسین از تنبیه بازیکنان این تیم خبر داد و گفت: پس از عملکرد ضعیف بازیکنان تیم در برابر تیم‌های سبزوار و زرند، همه تیم را به صورت مشروط جریمه کرده و در صورتی که در برابر سپاهان نیز عملکرد نامناسبی داشته‌باشند، این جریمه قطعی خواهد شد.

وی در خصوص مشکلات مالی تیم خود نیز بیان کرد: از برخورد برهی از مسئولان دلسرد شده‌ایم، البته فولاداکسین نیز نخستین بار است که تیم ورزشی داشته و آشنایی کاملی نیز از این امور ندارد.

آذرحزین ادامه داد: برای پرداخت مبالغی به بازیکنان در شب عید نیز مانده‌ایم و با صحبت‌هایی که با فرماندار شهرستان داشته‌ایم، وی قول روز 27 اسفند را برای کمک مالی داده‌ که امیدواریم بتوانیم بازیکنان خود را از لحاظ مالی نیز شارژ کنیم.

وی در پایان افزود: چنانچه بازیکنان ما توپ‌های خود را در بازی‌های گذشته با بی‌دقتی هدر نمی‌دادند، حال وضعیت ما نیز اینگونه نبوده و این حرف و حدیث‌ها پیش نمی‌آمد اما امیدواریم در پایان بازی امروز و با بازی خوب تیم، این سخنان نیز ختم به خیر شود.

 

انتهای پیام/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول