اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت والیبال کرمان

ظرفیت‌های والیبال کرمان شناخته نشده است

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت والیبال کرمان گفت: باید از ظرفیت‌های والیبال کرمان به خوبی استفاده شود و من احساس می‌کنم این کار پیش از این به خوبی انجام نشده است.

ظرفیت‌های والیبال کرمان شناخته نشده است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان،  با حضور جمع کثیری از پیشکسوتان، مربیان، داوران و بازیکنان والیبال استان کرمان و اصحاب رسانه مراسم معارفه رئیس جدید هیئت والیبال کرمان با حضور معاون استاندار و مدیر‌کل ورزش و جوانان استان کرمان برگزار شد و تیمور امیری رئیس جدید این هیئت به همگان معرفی شد.

تیمور امیری در این نشست اظهار داشت: باید تلاش کنیم تا والیبال کرمان را به جایگاه واقعی خودش برسانیم و امیدوارم طی این مسیر همه افراد با تجربه و پیشکسوتان والیبال استان را با خود به همراه داشته باشم.

وی گفت: با کمک یکدیگر می‌توانیم در سال جدید تمام کارهای عقب مانده را انجام دهیم و با اتکا به خداوند متعال آنچه را که والیبال کرمان استحقاقش را دارد به مردم این دیار هدیه کنیم.

امیری خاطر‌نشان کرد: به نظر می‌رسد از ظرفیت‌های والیبال کرمان به خوبی استفاده نشده است و ما باید تلاش کنیم تا مشکلات والیبال را هر چه زودتر رفع کرده و کرمان را به جایگاه واقعی خودش برسانیم.

وی گفت: ما با تمام توان در راه رسیدن به اهدافمان گام بر می‌داریم و ابتدا از پایه آغاز می‌کنیم تا زیر‌بناهای محکمی ساخته باشیم.

در پایان این مراسم همه حضار مهمان ضیافت شامی بودند که از سوی هیئت والیبال کرمان تدارک دیده شده بود.

انتهای پیام/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول