اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هاشمی در گفت‌و‌گو با فارس خبر داد

چشم انداز توسعه همه‌جانبه کرمانشاه در سال 91

خبرگزاری فارس: استاندار کرمانشاه گفت:‌ سال جدید سال موفقیت‌ها و توسعه همه‌جانبه کرمانشاه خواهد بود.

چشم انداز توسعه همه‌جانبه کرمانشاه در سال 91

دادوش هاشمی امروز در گفت‌و‌گوی اختصاصی با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار کرد: سال 90 با تمام فراز و نشیب‌ها و خاطرات تلخ و شیرین سپری شد.

وی ادامه داد: سالی که در آن مردم خدا‌جو و همیشه در صحنه کرمانشاه همچون همیشه از آزمون‌های متعدد ولایتمداری و عشق به میهن اسلامی سربلند بیرون آمدند.

استاندار کرمانشاه تأکید کرد: در این سال استان کرمانشاه به لطف خداوند متعال و اهتمام و همدلی میان مردم و مسئولان توفیقات متعددی داشت و گام‌هایی بلند به سمت توسعه و پیشرفت در این استان برداشته شد.

هاشمی اضافه کرد: افتتاح چند پروژه زیربنایی و کلان اقتصادی، تغییرات اساسی در سیمای شهر، توسعه چشمگیر استان در امور حمل و نقل، جهش خیره‌کننده در حوزه صادرات غیر نفتی، افزایش خطوط پروازی برای تسهیل دسترسی به مراکز دیگر استان‌ها، راه‌اندازی پروازهای سلیمانیه و نجف؛ همه و همه نشان از رشد شتابنده استان در راستای رونق روز‌افزون است که مردم شریف استان رفته رفته شاهد تأثیرات این اقدامات خواهند بود.

وی افزود: دو‌بار حضور رئیس جمهور در استان که یک‌بار در قالب سفرهای استانی و یک‌بار نیز برای افتتاح پروژه‌های بزرگ صنعتی به کرمانشاه آمد که خود حاکی از توجه ویژه وی به استان کرمانشاه است.

استاندار کرمانشاه گفت: بی‌هیچ تردیدی آنچه بیش از هر چیز دیگری سال 90 را در اذهان مردم شریف استان کرمانشاه ماندگار کرد، خاطره حضور نورانی و پربرکت مقام معظم رهبری به استان بود و برای همیشه در حافظه تاریخی مردم کرمانشاه باقی می‌ماند.

هاشمی خاطرنشان کرد: در این سال همچنین مردم استان کرمانشاه طی چندین مرحله پایبندی بی‌قید و شرط خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ثابت کردند و با حضور حماسی در روزهای سرنوشت‌ساز و تاریخ‌ساز یوم‌الله سیزده آبان، سالگرد حماسه 9 دی، سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و حضور گسترده در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی و همچنین با استقبال تاریخی از رهبر و مقتدای خویش در بیستم مهر ماه چندین و چند برگ زرین دیگر بر کارنامه ولایتمداری خود افزودند.

وی گفت: این حرکات ارزشمند باعث می‌شود که مسئولان بیش از پیش بار سنگین مسئولیت و خدمت‌رسانی به این مردم را بر دوش خود احساس کنند.

استاندار کرمانشاه در پایان ابراز امیدواری کرد؛ سال جدید سال موفقیت‌ها و توسعه همه‌جانبه استان در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج) باشد.

انتهای پیام/س20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول