اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ایام نوروز صورت می‌گیرد

انجام 90 پرواز فوق‌العاده از فرودگاه بین‌المللی تبریز

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان‌شرقی گفت: در تعطیلات نوروز 90 پرواز داخلی و خارجی فوق‌العاده از فرودگاه تبریز صورت می‌گیرد.

انجام 90 پرواز فوق‌العاده از فرودگاه بین‌المللی تبریز

علی رستمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: به منظور ارائه خدمات مناسب برای مسافران نوروزی و متقاضیان استفاده از خدمات فرودگاهی در تعطیلات نوروزی پروازهای فرودگاه تبریز افزایش می‌یابد.

وی افزود: 50 پرواز خارجی به مقصد کشورهای ترکیه، آذربایجان، امارات و عراق و 40 پرواز داخلی نیز به مقصد جزیره کیش و مشهد در طول ایام یاد شده علاوه بر پروازهای معمول به این مقاصد اضافه می‌شود.

وی تصریح کرد: به مسافران پروازهای داخلی و غیر زیارتی فرودگاه تبریز از طریق ترمینال چهار و برای مسافران پروازهای بین‌المللی و زیارتی ار طریق ترمینال دو و میدان حج خدمات ارائه می‌شود.

رستمی در مورد پروازهای زیارتی فرودگاه تبریز در ایام تعطیلات نوروز گفت: در ایام عید پنج پرواز هفتگی با ظرفیت 460 نفر به مقصد عربستان، چهار پرواز با ظرفیت 160 نفر به مقصد عراق و سه پرواز به مقصد مشهد با ظرفیت‌های 150 تا 250 نفر صورت می‌گیرد.

این مقام مسئول در حوزه حمل و نقل هوایی استان پیش‌بینی کرد که روزانه بین 4 هزار تا 5 هزار نفر در این ایام از خدمات فرودگاهی آذربایجان‌شرقی استفاده کنند در حالی که این رقم در روزهای عادی بین 3 تا 3 هزار و 800 نفر متغییر است.

رستمی خاطرنشان شد: هماهنگی لازم با تمام ارگان‌های مرتبط با فرودگاه در قالب ستاد تسهیلات نوروزی فرودگاه استان برای جلوگیری از تاخیرات و به حداقل رساندن این تاخیرات صورت گرفته است.

وی در عین حال از مسافران خواست تا قبل از حضور در فرودگاه با شماره‌های 199 و 4ـ 5234701 از انجام به موقع پروازهای خود مطمئن شوند و همچنین با شماره 5260413 هرگونه انتقاد و پیشنهاد خود را به مسئولان فرودگاهی استان انتقال دهند.

در حال حاضر از فرودگاه تبریز به مقصد کشورهای ترکیه، آذربایجان، امارات، عراق، گرجستان، باکو و عربستان و به فرودگاه‌های داخلی در مسیر اصفهان، شیراز، بندرعباس، عسلویه، کیش، تهران و مشهد پرواز انجام می‌گیرد.

انتهای پیام/خ۲۰/چ3000 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول