اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دلیل برف و باران

جاده سرخ گریوه به دامغان بسته است/ رانش زمین در مناطقی از گلوگاه

خبرگزاری فارس: باران و برف سه روز گذشته در مناطق کوهستانی شهرستان‌های بهشهر و گلوگاه در شرق مازندران خسارت به بار آورد، همچنین جاده سرخ گریوه به دامغان بسته است.

جاده سرخ گریوه به دامغان بسته است/ رانش زمین در مناطقی از گلوگاه

بخشدار یانه‌سر بهشهر لحظاتی پیش در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در بهشهر، در این باره گفت: جاده سرخ گریوه به دامغان بسته است و پیمانکاران مشغول بازگشایی جاده هستند.

ابوالقاسم احمدی ارتفاع برف در این منطقه را سه متر و در برخی موارد بیش از این مقدار عنوان کرد.

وی ادامه داد: با این وجود، همه راه‌های روستایی بخش کوهستانی بهشهر باز است و عبور و مرور البته با زنجیر چرخ انجام می‌شود.

بخشدار مرکزی گلوگاه هم لحظاتی پیش طی گفت‌وگویی، ابراز داشت: باران و برف سنگین در ارتفاعات این شهرستان باعث رانش مناطقی از بخش‌های کوهستانی شده است.

فرهاد محمودجانلو، تصریح کرد: در جاده‌های «نیالا» به « اِوارد»، «آغوذ درّه» به «بارکلا»، «سفید چاه» به «وِزوار» و در سه نقطه از جاده «گلوگاه» به «نیالا» بخشی از زمین‌ها دچار رانش شدند.

وی تصریح کرد: در یک نقطه از جاده نیالا به گلوگاه رانش شدید زمین را داشتیم که این رانش شامل چند واحد مسکونی ویلایی کنار جاده و چند منزل داخل روستا بوده که نظیر همین اتفاق را در چند واحد مسکونی روستای آغوذدره داشتیم.

بخشدار مرکزی گلوگاه با بیان اینکه با توجه به ادامه بارندگی و برف در مناطق کوهستانی گلوگاه، در حال حاضر برآورد خسارت نشده، اذعان داشت: البته با توجه به بازدید میدانی و گزارش‌های مسئولان محلی می‌توان خسارت روستاهای اوارد و آغوذدره را تا این لحظه حداقل 300 میلیون تومان برآورد کرد

انتهای پیام/ن۲۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول