اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برخورد با باشگاه‌های ورزشی فاقد مجوز

10 باشگاه متخلف در آذربایجان‌شرقی تعطیل شدند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان تبریز از برخورد با باشگاه‌های ورزشی فاقد مجوز و متخلف خبر داد و گفت: در سال ‌جاری 10 باشگاه متخلف به دلیل انجام برخی تخلفات تعطیل شدند.

10 باشگاه متخلف در آذربایجان‌شرقی تعطیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی تربیت بدنی آذربایجان‌شرقی، حبیب ستوده‌نژاد اظهار کرد: باشگاه‌ها باید استانداردهای لازم در زمینه ورزش را رعایت و فعالیت آنها مورد تایید اداره کل و سایر ارگان‌های مرتبط قرار گیرد.

وی اضافه کرد: با بررسی و بازدید از باشگاه‌های سطح استان، تمام باشگاه‌هایی که شاخص‌های لازم را رعایت نکنند و یا فاقد مجوز فعالیت باشند، پلمب و از فعالیت آنها جلوگیری خواهد شد.

ستوده‌نژاد گفت: همچنین باشگاه‌هایی که در آن داروهای انرژی‌زا و غیرمجاز توزیع شود، به‌عنوان باشگاه متخلف شناسایی و از فعالیت آن جلوگیری خواهد شد.

وی بیان کرد: برابر مقررات، هر باشگاه ورزشی باید حداقل از یک مربی مورد تایید هیئت‌های ورزشی و کمیته‌های آموزش استفاده کند تا از بروز مشکلات حین ورزش و پس از آن جلوگیری شود.

وی افزود: فعالیت مربیان فاقد کارت در باشگاه‌ها تخلف محسوب و باشگاه‌های متخلف در این زمینه توبیخ و در صورت تکرار پلمب خواهند شد.

وی گفت: در سال‌ جاری و در بازرسی‌های سرزده از باشگاه‌های فعال سطح استان، 10 باشگاه به دلیل انجام برخی تخلفات تعطیل شدند.

ستوده‌نژاد افزود: باشگاه‌ها بازوان اداره ورزش و جوانان در توسعه ورزش قهرمانی و قهرمان‌پروری در سطح استان هستند و امیدواریم با افزایش دانش مربیان فعال در این باشگاه‌ها و همچنین ایجاد محیطی عاری از دوپینگ و مواد نیروزای غیرمجاز در آنها، به رشد ورزش استان کمک کنیم. 

انتهای پیام/ح30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول