اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته بیست و هشتم لیگ برتر

دیدار معوقه صبا و شهرداری تبریز 10 فروردین برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: دیدار تیم‌های فوتبال صبای قم و شهرداری تبریز معوقه از هفته بیست و هشتم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور هفته آینده برگزار می‌شود.

دیدار معوقه صبا و شهرداری تبریز 10 فروردین برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم در حالی که قرار بود دیدار تیم‌های صبای قم و شهرداری تبریز از هفته یازدهم نیم ‌فصل دوم مسابقات یازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور روز بیست و هفتم اسفند ماه به میزبانی شهرداری تبریز برگزار شود، این دیدار در آن زمان لغو شد و قرار است در تعطیلات عید نوروز برگزار شود.

دلیل لغو مسابقه تیم‌های فوتبال صبای قم و شهرداری تبریز از هفته بیست و هشتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور نامساعد بودن وضعیت جوی و آب و هوای تبریز بود که نماینده فدراسیون فوتبال با لغو این دیدار و برگزار نشدن آن موافقت کرد و به مسئولان هر دو تیم اعلام کرد که این بازی در تاریخی پیش از آغاز دیدارهای هفته بیست و نهم برگزار می‌شود.

بدین ترتیب دیدار تیم‌های فوتبال شهرداری تبریز و صبای قم که از هفته‌ بیست و هشتم مسابقات یازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج‌فارس به تعویق افتاده بود در دهمین روز از فروردین ماه جاری برگزار خواهد شد.

بر اساس برنامه اعلام شده از سوی سازمان لیگ برتر فدراسیون فوتبال، تیم‌های فوتبال صبای قم و شهرداری تبریز در این بازی معوقه باید از ساعت 16 روز پنجشنبه دهم فروردین ‌ماه در ورزشگاه 70 هزار نفری یادگار امام شهر تبریز به مصاف یکدیگر بروند.

تیم فوتبال صبای قم نیز که به دلیل لغو این دیدار با فرصت مغتنم برای استراحت دادن به بازیکنان خود و فرصت مناسب برای کسب آمادگی مناسب و بیشتر به منظور حضور در ادامه بازی‌های لیگ برتر مواجه شده است از روز چهارم فروردین ماه تمرینات خود را از سر می‌گیرد.

این در حالی است که بعد از انجام دیدار صبای قم با شهرداری تبریز در دیدار معوقه از هفته یازدهم نیم‌فصل دوم لیگ برتر، صبای قم از دور برگشت این مسابقات، شش بازی حساس دیگر در پیش خواهد داشت که سه بازی در خانه و سه بازی دیگر در خانه حریف به انجام می‌رسد.

در هفته بیست و نهم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، تیم صبای قم باید در شهر مقدس قم و در دیداری حساس البته در هوای بهاری برابر تیم میانه جدولی لیگ برتر یعنی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان به میدان برود.

از سوی دیگر در هفته سی‌ام رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور، تیم فوتبال صبای قم در خارج از خانه به میدان می‌رود و این بار در مصافی بسیار حساس در ورزشگاه 100 هزار نفری آزادی تهران به میهمانی تیم استقلال تهران خواهد رفت.

انتهای پیام/ک10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول