اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار برازجان:

نقاط حادثه‌خیز برازجان برطرف شد

خبرگزاری فارس: شهردار برازجان گفت: نقاط حادثه‌خیز برازجان برطرف شدند.

نقاط حادثه‌خیز برازجان برطرف شد

کریم حسین‌آبادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در برازجان اظهار داشت: شهر برازجان از جاذبه‌های گردشگری و توریستی بسیار بالایی برخوردار است و باید از این ظرفیت فوق‌العاده بیشتر استفاده کنیم.

وی افزود: در چند سال اخیر مدیریت گردشگری و میراث فرهنگی استان توجه خوبی به توسعه زیرساخت‌های گردشگری در سراسر استان داشته و در دشتستان نیز کارهای مناسبی در این راستا صورت گرفته است.

شهردار برازجان خاطر نشان کرد: از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون بیش از 50 هزار گردشگر نوروزی در برازجان اسکان یافته‌اند که انتظار داریم تا پایان تعطیلات افزایش چشمگیری داشته باشد.

حسین‌آبادی تصریح کرد: تجهیز و نوسازی اماکن تفریحی و زیباتر کردن نقاط پرترافیک شهر در نیمه دوم سال گذشته انجام شد و در سال جاری شاهد رضایت خاطر مهمانان هستیم.

وی اذعان داشت: پیاده‌روسازی، ایجاد فضای سبز، تجهیز پارک‌ها و فضاهای سبز و بهسازی و بازگشایی معابر پرترافیک و اصلی شهر از جمله برنامه‌های مهم شهرداری است که به اتمام رسیده است.

شهردار برازجان از تجهیز و نوسازی 35 پارک در برازجان خبر داد و گفت: بیش از 4.5 میلیارد ریال برای این امر مهم هزینه شده است.

حسین‌آبادی با اشاره به رفع نقاط حادثه‌خیز برازجان افزود: از ابتدای سال جاری برای رفع نقاط حادثه‌خیز برازجان اقدامات زیربنایی انجام شده و از 10 نقطه حادثه‌خیز و پرخطر تاکنون چهار نقطه کاملا رفع شده و به تدریج سایر نقاط حادثه‌خیز نیز رفع می‌شود.

وی اظهار داشت: برای ساختن شهری زیبا و آباد باید از همه ظرفیت‌های موجود به نحو مطلوب استفاده کنیم و نظر و دیدگاه مردم در امر ساختن شهر بسیار مهم است.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول