اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه خارگ خبر داد

بازدید 2100 زائر راهیان‌نور از جزیره خارگ

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه جزیره خارگ گفت: امسال تاکنون بیش از 2 هزار و 100 نفر در قالب اردوهای راهیان‌نور دریایی از جزیره خارگ بازدید کرده‌اند.

بازدید 2100 زائر راهیان‌نور از جزیره خارگ

نادر تعاون کردار امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن سال جدید اظهار کرد: جزیره خارگ را باید فراتر از خود آن دید چون‌ که جزیره خارگ از جزایری است که همواره از شروع تا پایان جنگ مورد آماج حملات موشک‌ها و بمباران‌های دشمن قرار گرفته است.

وی افزود: اردوی راهیان‌نور دریایی خارگ بر اساس دو محور اساسی یکی بازدید از نمایشگاه و یکی آشنایی و بازدید از خود خارگ صورت می‌گیرد که راویان نیز همراه با زائرین به روایتگری حماسه‌آفرینی‌های رزمندگان این مرز و بوم در دریا و جزیره می‌پردازند.

تعاون کردار گفت: نقش خارگ در هشت سال دفاع مقدس یک نقش مهم و برجسته بوده است که باید به خوبی به نسل جوان انتقال داده شود.

وی افزود: امسال تاکنون بیش از 2 هزار و 100 نفر در قالب راهیان‌نور دریایی از جزیره خارگ دیدن کرده‌اند که نسبت به سال گذشته افزایش خیره‌کننده‌ای داشته است.

وی تصریح کرد: یکی از موفق‌ترین و مؤثرترین راهکارهای فرهنگی در کشور برنامه راهیان‌نور بوده است که هدف و انگیزه آن آشنایی نسل جوان با فرهنگ شهادت، جبهه و انقلاب و آشنایی با رشادت‌های شهیدان در 8 سال دفاع مقدس است.

فرمانده سپاه خارگ یادآور شد: امسال در بحث راهیان‌نور دریایی با استقبال خوب اساتید، دانشجویان و فرهیختگان استان‌های مختلف مواجه شده‌ایم و حضور این اقشار در جزیره خارگ می‌تواند در معرفی حماسه‌های ماندگاری که در این جزیره انجام شده است، نقش بسزایی داشته باشد.

وی بیان کرد: در جزیره خارگ فضا به نحوی آماده شده است که الهام‌گیری از رشادت‌ها، شجاعت‌ها و ایثارگری‌های شهدا و رزمندگان در طول 8 سال دفاع مقدس در خارگ بسیار محسوس است و تحکیم پیوند ارزشی نسل جوان دوران دفاع مقدس با نسل جوان امروز به شکل زیبایی پیوند می‌خورد.

انتهای پیام/س10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول