اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دشتستان:

1.4 میلیون مسافر نوروزی وارد دشتستان شدند

خبرگزاری فارس: فرماندار دشتستان گفت: 1.4 میلیون مسافر نوروزی وارد دشتستان شدند.

1.4 میلیون مسافر نوروزی وارد دشتستان شدند

غلامحسین خسروی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان اظهار داشت: از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون بیش از 1.4 میلیون مسافر از جاذبه‌های گردشگری و مناطق مختلف دشتستان بازدید داشته‌اند.

وی افزود: مناطق آبپخش، سعدآباد و شبانکاره و دالکی و بخش پشتکوه از مهم‌ترین مراکز گردشگری دشتستان هستند که بیشترین بازدید را داشته‌اند.

فرماندار دشتستان خاطر نشان کرد: ستاد تسهیلات سفر شهرستان دشتستان در تمام ایام تعطیلات نوروزی فعالیت شبانه‌روزی دارد و تمام مشکلات موجود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن مرتفع می‌کنیم.

خسروی تصریح کرد: پایگاه‌های مختلف امداد و پایگاه‌های اورژانس جاده‌ای و بیمارستانی فعال هستند و خدمات بهداشتی و خدمات امدادی را ارائه می‌کنند.

این مسئول اضافه کرد: نیروهای انتظامی نیز عملکرد بسیار خوبی داشته‌اند و راهنمایی و رانندگی نیز در تمام مسیرهای پرتردد حضوری به موقع و ارزشمند دارند و در کاهش تصادفات و تلفات جاده‌ای نقش مهمی ایفا می‌کنند.

وی با بیان اینکه دشتستان جاذبه‌های گردشگری زیادی دارد گفت: بیش از ۱۸۰ اثر باستانی و تاریخی در شهرستان دشتستان وجود دارد که بیش از ۷۰ مورد آن در فهرست آثار ملی به ثبت رسیده و دشتستان همواره مورد توجه و عنایت گردشگران داخلی و خارجی است.

فرماندار دشتستان اذعان داشت: در سال‌های گذشته در توسعه زیرساخت‌های گردشگری تلاش زیادی صورت گرفته که البته تا رسیدن به وضعیت مطلوب باید بیشتر و بهتر تلاش شود و باید از همه امکانات و ظرفیت‌ها استفاده شود.

انتهای پیام/ن20/د1000 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول